Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inputs til pakkehotel for webshop-ejere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Min partner og jeg har startet et pakkehotel for 12mdr siden, www.l-h-s.dk (Logistic Handling Solution) 

I den forbindelse vil vi meget gerne bede om jeres inputs til, hvad I som webshop-ejere forventer, hvis I skulle være kunde i setuppet, så vi kan justere, finpudse og videreudvikle forretningen og de services, som vi tilbyder. 

Kort fortalt så er LHS en logistisk virksomhed, som håndterer hele kundens logistiske flow. Dette indebærer opbevarelse af det fysiske varelager, ordreflow samt forsendelse af varer.

Dette er understøttet med en fuld logistisk platform, hvor pakke såvel som palletforsendelser er muligt.
Kunden har adgang til en webportal/informationsportal/online tilgang til alle oplysninger fra egen platform(shopsystem), hvor der kan ses ordrestatus, returportal hvor der kan laves returlabels til kunden, lagerstatus samt økonomi (faktura, balance, statistikker over solgte varer mm.).   

PT tilbyder vi altså:

Varemodtagelse
Pakning (Varesplit & Display pak)
Forsendelse (både daglig såvel som månedlig forsendelser)
Emballage & specialløsninger hertil
Optimering af varelager

til både B2C & B2B kunder. 

Nu kommer vi til det sjove, hvor vi har brug for jeres hjælp :-)

Hvilke spørgsmål falder jer umiddelbart ind ud fra ovenstående informationer?
Hvilke udfordringer har du/I som webshopejer ift. generel logistik/lager?
Hvilke spørgsmål ville I have, hvis I skulle være en mulig kunde? 
Er der nogle funktioner, som I mangler? Hvad er nice to have / need to have (Både i form af services men også funktioner på webportalen)

Vi ser frem til jeres inputs og hjælp! :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende

Personligt skulle der meget til for at jeg ville out source mit lager, da en pris på 40+ kr per ordre, ville dræbe min bundlinje.

Men jeg har kigget på mange forskellige pick'n pack hoteller, som jeres og fælles for alle, er at hjemmesiderne har virket for uprofessionelle og umoderne.

I skriver i har et online system til håndtering af systemet - vis det frem, vær stolt af det.

Jeg har netop lavet en aftale med clerk.io - og jeg ved godt i ikke laver det samme, men prøv at tænk brugeradfærd ind i jeres side og sælg jer selv som de fx gør, rent teoretisk selvfølgelig

Vis resultater - bevis at i sender ordrene inden for fx 12 timer, at de leveres til kunden inden for 24 timer, vis billeder af jeres admin, vis hvordan kunden kan spare penge ved at bruge jer - dokumenter det hele.

Jeres hjemmeside, samt mange af jeres konkurrenters sider, giver udtryk for at i er en lagervirksomhed, der bare skal have et visitkort - men vis istedet, at i er en moderne digital virksomhed, der ved hvordan i optimerer, både jeres og kundens arbejdsopgaver.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)