Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedt job men brænder ikke for det

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

39 årig mand der snart rammer 40 års krisen :-)

Jeg skriver dette opslag i håb om at der skulle sidde nogle derude der kunne bruge et skarpt hoved til evt. Forretning eller søger partner til iværksættereventyr.

Jeg har i dag en godt lønnet job i en lederstilling, men vågner hver morgen og tænker, " øv, nu skal jeg afsted igen", jeg brænder simpelthen ikke for det.

Jeg har for år tilbage startet et firma som jeg solgte efter 5 år med pænt overskud.

Smid mig da lige en besked.

Fra Valby
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder selv i en ledende stilling idag men overvejer stærkt opstart af et bureau.

Hvis det kunne have din interesse at tage en snak så skriv gerne.

Der er tale om et mediebureau med fokus på content marketing, influencer marketing og SoMe strategier.

Lad mig høre fra dig.

Vh
Bayaro

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men hvad brænder du så for? Har du en idé om, hvilken branche, du gerne vil være inde for? Hvor i landet holder du til henne?

Fortæl nu lidt om dig selv... det kan sagtens gøres i vendinger, hvor man ikke kan gætte, hvem der sidder bag skærmen. Det er jo svært at spore sig ind på, hvad du har af kompetencer, og hvor/hvad du så gerne vil.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville måske være en ide at skrive lidt om hvad du brænder for, men og så hvad du måske har at byde ind med. I Forhold til en virksomhed osv. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)