Hej, Jeg er en 19-årig ung pige, som har nogle idéer til et unikt smykkedesign og min vision er at starte min egen smykkevirksomhed. Jeg er stadig i den helt indledende fase, og har skrevet alt ned som jeg har tænkt i hovedet, og jeg har en masse idéer lige fra marketing og branding, til små detaljer på hvert produkt. Problemet er bare, hvordan jeg får virkeliggjort mine designs.. og hvem kan producere dem i Danmark? Jeg vil gerne starte meget småt og derfor overvejede jeg om en dansk guldsmed ville være løsningen? Jeg er utrolig kreativ anlagt og ville sagtens kunne producere smykkerne selv, hvis mit design indebar tråd og perler, eller andre vedhæng man fx kunne købe selv (bare et eksempel). Men det er nødt til at blive lavet af en guldsmed, eller af nogen som har midlerne til at producere et godt produkt, da mit design skal være guldbelagt sølv, både kæde og vedhæng. Håber virkelig, at nogen herinde kan hjælpe mig nærmere, eller give mig svar på mit spørgsmål... |
Hvis du er 19 åre hvorfor går du så ikke i lære som guldsmed, så vil du være fagligt langt bedre stillet hvis du senere vil lave din egen virksomhed.
værd i øvrigt opmærksom på at konkurrencen er meget hård når vi ikke tale om high end produkter. Du vil aldrig kunne konkurrere mod billige vare fra fjern østen.