Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til google adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop jeg ønsker at have frem på google adwords. ny startet og derfor er pengene ikke så store. 

Fortæl lidt om dig selv, hvad du kan tilbyde og så kan vi se om du kan give mig en skarp pris 

min webshop er om wellness og fitness produkter, samt kost tilskud og skønheds produkter. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi hos a-better-traffic.com, var de første til at rådgive i Google Adwords i Danmark, hvilket vi har gjort i mere end 16 år for flere end 2.500 kunder.

Google har tildelt os den største partnerstatus til det, som hedder Premier Google Partner. Det er vi tildelt, fordi vi har opfyldt deres krav til performance, certificerede medarbejdere, og at vores know-how er i top alt sammen skræddersyet til at give vores kunder de bedste resultater.

Du er velkommen til at ringe 7020 4838, og så kan vi dykke nærmere ned i jeres behov.

Med venlig hilsen

Nicolas Zangenberg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil godt hjælpe dig med opsætningen af Google AdWords. Du kan lige sende en mail på Kasper@sedia.dk, også kan vi tage den derfra. Jeg er Google Partner, og har drevet webshops med flere 100 ordre dagligt (primært gennem Google)

I og med du er ny i gamet, så synes jeg du skal læse mine 3 første blog-indlæg omkring dét at drive webshop. Der er bl.a. et indlæg omkring troværdighed, som jeg tror du vil kunne få gavn af: Lær hvordan du øger troværdigheden

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 24. Jul 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolas, 

Tak for tilbuddet, men jeg kan slet ikke følge jeres priser. Søger primært en som eventuelt er nystartet ligesom mig hvor vi kan finde en billig løsning. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nu har vi alle typer kunder lige fra de helt små iværksætter virksomheder til store nationale og internationale virksomheder.

Så der skulle være plads til alle.

Ring til mig så kan vi se, om der ikke skulle være plads til os i dit budget.

Med venlig hilsen

Nicolas Zangenberg

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis budgettet er småt, så kan du evt. overveje at arbejde med det selv, ihvertfald i starten.

Prøv at downloade https://www.dadkhah.dk/marketingbogen/ - Bogen er én stor Gør-Det-Selv manual til bl.a. AdWords.

Måske kunne det være en løsning :)

Tilmeldt 24. Jul 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammed, 

Tak det for jeg kigget på :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Jeg vil super gerne tage en gratis sparring med dig ift. din webshop, dit budget samt hvilke ambitioner som du måtte have. Så kan vi samtidig drøfte et setup med udgangspunkt i dine behov, ønsker samt budget. 

Hos ErhvervsHjemmesider.dk er vi Google Partner, hvilket er en status vi har opnået på vegne af vores resultater og arbejde med vores nuværende kunders Google AdWords-aktiviteter. 

Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk - så kan vi lige ringes ved i løbet af starten af næste uge. Angiv gerne dine kontaktinfo, samt en link til shoppen :-) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)