Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Airbnb hjælp til udlejere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Jeg er netop startet som selvstændig, med min virksomhed PlanAb. Jeg fik ideen, da jeg har været medvært hos Airbnb i et års tid, hvorefter jeg tænkte, 'der må da være flere, som har brug for hjælp til at leje ud'

Jeg startede derfor op som selvstændig, med Airbnb hjælp til private udlejere. Jeg hjælper med alt, lige fra oprettelse af Airbnb konto, prisoptimering, kalenderstyrring, korrespondance med gæster, til rengøring og nøgleoverlevering. Jeg har selv oprettet hjemmesiden og stået for alt indtil videre, men søger nu feedback på, hvordan min hjemmeside ser ud og hvordan jeg kan forbedre den/udvikle på min idé.

Tjek gerne min hjemmeside ud:

www.Planab.dk

 

Indtil videre har jeg lavet denne, en Facebook-side og lavet løbesedler, som jeg har delt ud i området af hvor min målgruppe befinder sig (primært Amager, men også resten af København + Falster). Min videre plan er at lave Facebook annoncer og muligvis AdWords, hvis det ikke bliver for dyrt. Hvad kan jeg ellers gøre?

 

Mange hilsner

Stine Christensen

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

måske du skal lave et samarbejde med Keybutler :)
Hvis du står for opstartsfasen, kan de tage rengøringsdelen og nøgleudleveringen. De har allerede bygget et stort kundenetværk op. Det var bare en ide :)

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine.

Hjemmesiden er flot, troværdig, relativt hurtig og overskuelig. Great Work :)

Overvej eventuelt SEO optimering frem for AdWords. - eller som supplement 

Der er flere grunde til at jeg som oftest selv foretrækker SEO. 

Skåret ind til benet, betragter jeg SEO som en langvarig investering, mens AdWords er en udgift :)

Så snart du stopper med at betale for AdWords, vil du opleve nedgang i resultater og din synlighed vil falde.

Med SEO kan tager det godt nok længere tid at opnå resultater, men der er tale om en vedvarende forbedring.

Denne blog om emnet er spændende læsning: https://www.azonetwork.com/marketing-science/blog/adwords-seo

Venlig hilsen

Morten Empeño

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine 

Jeg havde opdaget et par stavefejl på jeres FAQ side, og har lige sendt jer en email på info@planab.dk.

Det vil nok være en god ide at læse det hele igennem en gang til, da jeg nok også har overset et par stykker.

Mvh Olivia

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)