Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JOB OG UDDANNELSE? CRM MANAGER, KEY ACCOUNT MANAGER ELLER EJER AF EGEN VIRKSOMHED?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen!

Jeg er en dreng som skal starte i 9. efter denne fantastiske sommerferie.
Som alle 9. klasses elever, eller os unge mennesker, som snart skal vælge hvilken uddannelse og hvilken retning vi hver især ville gå, tænker jeg at det er ret normalt at tænke over hvor man ville ende hende i livet, og hvordan man kommer dertil.
Mit drømmejob lige pt. er at jeg vil blive Key account manager, CRM manager eller være ejer af egen virksomhed. Det kan selvfølgelig hurtigt vende 180 grader. 
Efter 9. klasse har jeg tænkt at tage en HF uddannelse eller HHX (SKRIV HVAD DER FORTRÆKKES BEDST, HVIS JEG ØNSKER AT ARBEJDE MED DE JOBS, SOM ER SKREVET, TAK)   og videreuddanne mig med Handelsøkonom uddannelsen og efter står jeg med nogle dejlige muligheder.

Hvad tænker i om hele situationen, og hvis der er en bederer eller mere lærerig vej gennem, så skriv endelig :) 

-Ser frem til jeres dejlige kommentar.

Tilmeldt 13. Dec 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min anbefaling:
Læs hhx
Få et job som salgskonsulent i en telemarketing virksomhed. Det klæder dig godt på hvis du en dag vil være account manager.

Held og lykke

Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Du har givet mig noget at tænke over :)

Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sige jeg er færdig med en HHX, skal jeg så søge et job direkte som salgskonsulent eller skal jeg videreuddanne mig?
Og lad os sige at jeg er så heldig at få jobbet, og er blevet klædt godt på? Hvad gøre jeg så for at blive Account manager?  :)

Tilmeldt 13. Dec 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er færdig med din 9. Klasse og skal starte på hhx. Så finder du en telemarketing virksomhed i din by eller i nærheden. De søger altid nye fritidsælgere/salgskonsulenter. Så arbejder du der deltid ved siden af din hhx. Det giver rigtig god erfaring.

Der er mange måder at blive account manager på. Synes du skal tjekke UG.dk ud. Der kan du se hvilke videregående uddannelser der er bedst. Du kan for sjov skyld tjekke nogle ledige job som account manager på fx. Jobindex.dk - der kan du prøve at se hvad de forskellige virksomheder har af krav til din uddannelse. Du vil opleve at der spænder bredt, fra ingen uddannelse til høje uddannelser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)