Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis online kalender - Feedback

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er kun min egen personlige erfaring, men jo smukkere din side er, jo længere bliver folk på siden. Det kan klart anbefales at forbedre sit layout. Det er en ærlig sag at erkende at man ikke er god til farver og "det" hehe, ingen skam i det. Men der er så ufattelig mange virkelig talentfulde mennesker derude, som vil og kan gøre det for dig næsten gratis. Det er et svært marked at komme ind på for en god og seriøs webdesigner, og der er mange der bare prøver at skabe sig en acceptabel portfolio. Her den anden dag surfede jeg selv lidt rundt, og faldt over en hollandsk teenagers hjemmeside som var ret fantastisk, set fra et layoutmæssigt synspunkt. Og hun var netop een af dem der prøvede at komme ind på markedet, med en så latterlig pris på $1 per side. Jeg ønsker ikke at gøre reklame for den ene eller den anden, jeg prøver blot at sige at der altså ingen undskyldninger er for at prøve at køre en side der ikke ser bedre ud. Det virker næsten som om du er ligeglad, og folk som i hvertfald mig selv ville nok hellere lige kigge een gang til på google hvis jeg ledte efter en kalenderside. Undskyld de lidt hårde ord, men du bad om min mening. :)
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:15

Du skal skam ikke undskylde, det er kritik, men den er stadig positiv.

Jeg tager det hele til mig, jo mere jo bedre.

Jeg kan ikke gøre andet end at give dig ret. Designet er en stor del af det (om end den største).
At jeg er ligeglad vil jeg dog ikke give dig ret i, jeg går meget op i at det skal være pænt, og har gjort alt hvad der står i min magt for at gøre det. Men som sagt, det med farver det dur jeg sku ikke til ;-)

Jeg er aldrig faldet over nogen der tilbyder deres "hjælp" til så lav en pris, men det er da bestemt noget der skal undersøges. Det ville jo være fantastisk at kunne give siden et pust i den rigtige retning.

Jeg tror også selv på at når folk besøger en side, så er det mere eller mindre designet der bestemmer hvorvidt de vælger at undersøge siden nærmere eller surfer videre med det samme.

Men jeg / vi skal da bestemt lige undersøge markedet, hvis det kan gøres "SÅ" billigt.

Mange tak for feedback, det er super lækkert.

Med Venlig Hilsen

Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:18
Glad for at hjælpe. :)
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)