Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping fra Kina til USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er helt ny her på siden og har brugt for jeres hjælp.

Jeg overvejer at starte en webshop ved hjælp af Shopify. 

Jeg vil dropshippe fra Kina via AliExpress til kunder i USA. 

Mit spørgsmål er, om der er noget jeg skal være opmærksom på? I forhold til fx. at min adresse og firma er placeret i Danmark?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en vanskelig vej. Der er masser af firmaer i USA der importere direkte og dine kunder vil stå med indfortoldning og moms - og returret findes også i USA så varen kan jo ikke gå retur til AliExpress men går vel til dig som så skal være importregistreret for at modtage (og jeg tror du vil få en masse told problemer når varen kommer fra USA til dig i almindelighed)

Du kan også risikere krav om at være etableret som virksomhed i USA - men i alle fald vil du skulle føre helt alm regnskab - indtægter minus udgifter og angive til skat som dansk virksomhed
Regn også med omk til at modtage en masse småbeløb i USD - forskudsbetaling i Aliexpress - varer der bortkommer undervejs eller modtager der ikke bor som angivet og og og

Læs her hvorfor dropshipping er meget vanskeligt hvis ikke det er EU til Danmark gerne http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)