Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YouTube-video med link til hjemmeside - er det en god ide?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Fra  ShopBilpleje.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent SEO-mæssigt, er det en fordel eller ulempe at linke fra sin YouTube-video (hvor man demonsterer produktet) til ens webshop

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig en fordel ift. brugervenlighed. Linket er no-follow, så det vil ikke betyde det helt store SEO-mæssigt. 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altid en fordel med en blandet linkprofil, og NO-follow er en del af helheden. YouTube er jo også en del af Google, så det er helt sikkert en god idé at lave et link. Men du får ikke en højere score i de forskellige værktøjer som f.eks Ahrefs.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også vigtigt at lave en god beskrivende tekst til sin youtube video, så den bliver fundet på google og youtube søgefunktionen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det er bestemt en fordel. Det giver en varieret linkprofil, også er det også en god måde at trække trafik fra dine Youtube videoer over til din hjemmeside.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Fra  ShopBilpleje.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alle jeres dejlige tilbagemeldinger. Jeg lytter til eksperterne og linker varieret og forbedre brødteksten til videoén.

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt links på youtube videoer og har været en fornuftig succes. Har faktisk fået en del trafik på det, udover et link til siden. 

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Dennis skriver, så er det også trafikken du skal tage med som et plus her.

For det første kommer videoen til at ranke på søgeordet (i Google) hvis du får det sat korrekt op og samtidigt vil folk også finde dig ved YT søgninger og klikke sig videre på linket = traffik.

Og hvis de allerede har set lidt fra dig på YT er der stor sandsynlighed for, at de bliver længere tid på din hjemmeside, da du allerede har vækket deres interesse. Den længere besøgstid er også godt for SEO. :)

Mvh.

Kristian

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal altid udnytte de muligheder man har, også selvom YouTube er et nofollow link.

Hvis du kan finde ud af at lave quality content på youtube, kan det skaffe en god trafik, plus du kan ranke i video søgninger på både google og youtube.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Fra  MiniFinans Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altd en fod idé at bruge youtube, videomarketing blive kun større, og YouTube er den anden største søgemaskine der findes, så det er et godt emne du tager op :) 

I mit tidligere arbejde sad jeg og administrerede en YouTube-kanal, før jeg blev helt skarp på det, tog jeg et kort kursus på Lynda (mener at det tog 3 timer om video-SEO på YouTube) Lynda er gratis de første 2 uger, så bare du husker at afmelde dig igen, så er du homesafe : )

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)