Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Ultimative Produkt-Præsentation - Hvad Kan DUForeslå?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg sælger kontorstole på istol.dk.

I stedet for altid at lave al produktpræsentation selv, så kunne jeg godt tænke mig at lave et eksperiment:

---->> Den Ultimative Produktbeskrivelse <<-------

Men hvad indeholder sådan en så? Det er her jeg gerne vil have DIN feedback - og kan du noget særligt - så også gerne et tilbud.

Dvs. jeg vil samle en række eksperter på deres område og bede hver af dem bidrage med deres styrke, og så holde det endelig resultat op med mit eget bud på en produktbeskrivelse.

Herefter kunne det jo være interessant at se hvordan varen sælger med "Den Ultimative Produkbeskrivelse" ifht. en mere simpel beskrivelse.

Selv tænker jeg 

1) Sende en stol til en top-prof produktfotograf og få lavet nogle virkelig lækre stills. Evt. med proff. efterbehandling i PS.

2) Få lavet 360grader produtkvisning ala http://www.istol.dk/nietzche-ergonomisk-kontorstol.html 

3) Få lavet en video-præsentation af stolens features

4) Få en tekstforfatter til at skrive en kniv-skarp - og sælgende - produktbeskrivelse.

5) Få en grafiker til at samle det hele i en lækker opsætning på vores hjemmeside.

6) evt.?

Nogen der har andre forslag? Eller nogen der kan bidrage med noget ovenfor?

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har INGEN anelse om hvad dælen det er du snakker om!! Måske er jeg blot total uvidende om området, men jeg er til gengæld ret sikker på at det ikke er noget for mig.

Fortsat god dag :)

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jeg har INGEN anelse om hvad dælen det er du snakker om!! Måske er jeg blot total uvidende om området, men jeg er til gengæld ret sikker på at det ikke er noget for mig.

Fortsat god dag :)

Mvh

Morten

Det er spam, hvor der bruges en dårlig oversættelse fra Google Translate. Det er derfor sætningerne ikke giver mening ;) Længe leve det lille danske sprogområde!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:
Det er spam, hvor der bruges en dårlig oversættelse fra Google Translate.

argh - kan jeg ikke engang gennemskue Google Translate? Så er det vist på tide jeg slår hjernen fra og holder fri!!

Wink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)