Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.fioniavin.dk - dårlig konvertering - feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg arbejder som konsulent med den her webshop www.fioniavin.dk som jeg selv synes har et fornuftigt layout og købsflow, men konverteringen er altså bare meget lav.

Jeg vil derfor gerne høre om andres oplevelse af shoppen, og hvad der kunne forbedres for at øge konverteringen :)

Mvh 

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville se nærmere på følgende:

- PopUp kunne godt trænge til et billede, ikon eller lign. for at gøre den mere spændende(Står i øvrigt 'subscribe' på knappen)

- Lav en favicon

- Skrifttypen er lidt for kedelig alene. Kombiner den evt. med 'Oswald' eller 'Montserrat'..

- Flere billeder med den rette stemning på diverse sider ville også være lækkert.

- Godt med tekst + siderne loader godt!

Det blev en meget hurtigt gennemgang, men håber lidt af det kan bruges. 

Alt held og lykke

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja modsat Dennis synes jeg der er alt for lidt tekst. Jeg er færdig med at læse lyn hurtigt og haster videre. Ingen fordybelse over en genial tekst.

Siden loader middelmådigt, når man tænker på hvor lidt indhold der er.

SEO. Der har du ramt rigtig.

Men det er anderledes med varerne, som i sidste ende kan sende din SEO til uhørte højder :-)

Hvis du forestiller dig denne tekst: Duft af røg og saltvand. Smagen er let sødlig med malt