Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.fioniavin.dk - dårlig konvertering - feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg arbejder som konsulent med den her webshop www.fioniavin.dk som jeg selv synes har et fornuftigt layout og købsflow, men konverteringen er altså bare meget lav.

Jeg vil derfor gerne høre om andres oplevelse af shoppen, og hvad der kunne forbedres for at øge konverteringen :)

Mvh 

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville se nærmere på følgende:

- PopUp kunne godt trænge til et billede, ikon eller lign. for at gøre den mere spændende(Står i øvrigt 'subscribe' på knappen)

- Lav en favicon

- Skrifttypen er lidt for kedelig alene. Kombiner den evt. med 'Oswald' eller 'Montserrat'..

- Flere billeder med den rette stemning på diverse sider ville også være lækkert.

- Godt med tekst + siderne loader godt!

Det blev en meget hurtigt gennemgang, men håber lidt af det kan bruges. 

Alt held og lykke

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja modsat Dennis synes jeg der er alt for lidt tekst. Jeg er færdig med at læse lyn hurtigt og haster videre. Ingen fordybelse over en genial tekst.

Siden loader middelmådigt, når man tænker på hvor lidt indhold der er.

SEO. Der har du ramt rigtig.

Men det er anderledes med varerne, som i sidste ende kan sende din SEO til uhørte højder :-)

Hvis du forestiller dig denne tekst: Duft af røg og saltvand. Smagen er let sødlig med malt
som slutter med røg og tørv. Det er den eneste tekst på en 10 år gammel Ardbeg. Hvad får man ud af det? I bedste fald ingenting. Prøv at lave en tekst der sælger varen. Der må være noget historie på flasken. 10 år er lang tid hvor der ikke er sket en skid...

Der må have været et slot hvor de har passet flasken de 10 år. Måske kommer den fra England eller har ligget på fad. Måske bruges den i hele verden af førende restauranter eller kælderbodegaen i Ålborg. Den skal have en historie for at sælge. Med andre ord: Den skal sælge en stemning. Vores mindst sælgende flaske. Hjælp os ned at bryde statistikken eller noget helt andet.

Der mangler punktum efter flere tekster på forsiden. Irriterende at se på :-)

Der står close nederst på siden til venstre ??? og så står der noget om en designskabelon. Det skal vel væk, med mindre det er en gratis løsning.

Håber du kan se pointen.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, og har efter en del kommentarer andre steder fjernet pop up allerede

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hvam:
fjernet pop up allerede
Jeg fik en popup. Men ok ... mit opfattelse er at opsætning og præsentation er kedelig og ikke-inspirerende til at rode lidt rundt og så finde noget jeg godt vil prøve -

Vin er noget med hygge .... godt selskab - god mad - sommer - have - grill etc... etc... - for at fastholde brugerne bliver du nødt til at lave et "miljø/stemning" der får folk til at blive.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg bliver selv skræmt væk af pop-ups derr kommer når man kommer ind på en side - man ville jo heller ikke sætte et gardin op for vinduet i magasin, som kunden skulle rulle op, for at kunne se varene i vinduet. Hvis en butik har en pop-up når jeg kommer ind på en side, hvis jeg ikke har besluttet mig for at købe, så smutter jeg med det samme igen.

Du skriver at konverteringen er lav, men hvad er lavt?

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg samler selv på vin, har en vinkælder og bruger en del penge på vin. Jeg kan se, at i mange gode vine, og priserne virker til at være konkurrencedygtige. 

Et væsentligt problem for mig er navigationen. Jeg savner en oversigt over producenter / huse som på finewines, så jeg hurtigt kan se, hvad i har af årgange fra Dal Forno, Quintarelli, Peter Sisseck o.s.v.

Et anden ting. Nu har i Veneto som en kategori, men jeg tror det vil være godt med nogle subsidære kategorier eller landingpages med vin, f.eks.  Vin fra Valpolicella og Amaroner. En trends søgning i Google på Valpolicella, Veneto og Amarone bekræfter også dette, og dertil skal det tages i betragtning, at en generelt vil en søgning på amarone være meget tættere på et køb kontra en søgning på veneto. 

Og så må i gøre arbejdet færdigt med indholdet :-). Jeg elsker Dal Forno Valpolicella, og jeg er også fristet af jeres tilbud på 2.900 kroner for 6 flasker. Hvis i under Dal Forno havde henvist til at andet produkt, som i selv mente var af god kvalitet, og havde en oplevelse der lugtede af Dal Forno, men til måske 200 - 300 kroner flasken, ville jeg købe den med det samme. Jeg laver en masse søgninger på de vine, jeg samler på, alene for at se, om der tilfældigvis skulle være et usædvanligt godt tilbud. 

God fornøjelse med det :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender ikke til vin saa om priserne er ok og alt det der ? Men den er lidt , vel er ikke saa sexet den side synes jeg.

Naar jeg køber en vare for jeg en kedelig graa boks

Lave en ny flot boks med   Fortsæt med at købe / Gaa til kassen   

Noget andet er at naar jeg trykker paa OK saa sker der ikke noget, Hvor er kassen / Kurven ?

Naar jeg handler kigger jeg altid under OM OS, den er lidt upersonlig den her.  Billeder af Smilende medarbejder er altid godt og maaske med et glas i haanden som hver kommer med deres anbefalinger ? Jeg ville smide OM os op i menuen ,

mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)