Få penge til at oprette dit firma og vær ejer og ansvarshavende
hej kamilla kender ikke din webshop men hvis du vælger et sammerarbejde med mig vil der sker en sparring så du ikke vil sidde med en masse spørgs mål her er mit opslag hvis jeg vælger dig som kandidat er du interesseret
Du får en hel iværksætter pakke gratis jeg betaler dig for at arbejde på projektet og varetage de interesser
det drejer sig om det førende P2P leasingNetværk med et powerfuldt koncept
rå hjemmeside og fast tømret koncept haves fra a-Z
indledningsvis kræver opgaven grafisk branding og back office
understøttelse af finanser kommer direkte til dig igennem advokat firma så der er fuld gennemsigtighed og overblik til at understøtte eventuelt lån
eventuel ansatte arbejder gratis men kan tjene penge selvstændigt test af produkt er afprøvet overfor stort kundesegment og for altid likes og anses ikke som spam
konceptet kræver en Go Getter som er tillidsvækkende kandidat bliver valgt ud fra kriterier som beskrevet
Jeg vil generelt bare sige, at du skal vælge dig nogle rådgivere som du kender og stoler på. Og passe rigtig godt på folk, der vil tilbyde dig det ene og det andet!
Sådan en ting som "gratis hjælp" findes i min optik ikke. Så start med en person du kender og har tillid til og lad så ham/hende råde dig vedr. videre kontaktpersoner.
Jeg skrev lidt ned på min blog, om hvad jeg selv oplevede da jeg startede på min webbutik. Jeg har skrevet det i et sprog som alle forstår, så det er måske lidt for simpelt for dig. :-) Men i hovedtræk er det der skal til i første omgang.