Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop, med medlemmer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg er igang med at lave en webshop, hvor man som udgangspunkt skal være medlem for at købe produkterne, som så vil koste et x antal kroner om måned for at være medlem, men alle ligemeget om medlem eller ej, kan se produkterne der er i webshoppen.

Så jeg vil gerne høre om der er nogle af jer der har erfaring med webdesign, der kan hjælpe med det, til en fair pris? Det er kun medlemskabet der skal laves, vil det være muligt?

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilket system har du opsat shoppen i?

Prestashop kan fra bunden det du efterspørger og jeg ved at WordPress/Woocommerce har mulighed for at tilfører det som en extension.

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, jeg har ikke startet på webshoppen helt endnu, men havde regnet med at gøre det i Wix.com eller Shopify, da det er meget enkelt, og jeg ikke er den store programmør. Jeg har søgt på nettet om det vil være muligt, men det vil det ikke i det opfang som håbede. 

Men vil det så være muligt at tilføre det som extension på de sider? 

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke så meget til de "hovsa" shopløsninger desværre :)

Kender mere til Wordpress, Prestashop og Magento da de i mine øjne er de eneste platforme der fungerer hvis man skal drive en seriøs shop.

Man kan til både Wordpress og Prestashop finde temaer man nemt og overskueligt kan redigerer også kan man oftest finde hjælp til selve installationen for ret små penge. Så vil foreslå dig at genoverveje dit shop valg :)

Du kan altid skrive såfremt du ønsker hjælp til opsætningen af en af de 3 shopløsninger, så hjælper jeg dig gerne igang.

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt med Shopify er det muligt at lave en checkud kun hvis man er medlem, men ikke bekendt med det i forhold til kun at se priser hvis man er medlem.

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maglund

Jeg bruger selv noget som hedder OpenCart.. er relativt nemt at bruge og er pre-setup for det meste med extensions/plugins til resten (eller det meste anyways).

Skriv hvis du har brug for hjælp.

Hilsen Daniel :)

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, vil straks kigge på de forskellige muligheder og vende tilbage hvis nødvendigt! At opsætte det med medlemmer, vil det være noget i vil kunne hjælpe med, mod betaling?

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe hvis det ønskes i alle tilfælde

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg nok godt få brugt får!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)