Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CE mærke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne importer hobbyvare fra et ikke-EU land, det har certifikat fra DEKRA.com i Tyskland, det har taget i 2011, er den stadig gældende, hvordan tjekker jeg alt i orden? Hilsen Turk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Turk, 

Hvis det er GS certifikat springer du bare ind på Dekras www og validere om dokumentet er udstedt til din leverandør og stadig gyldig.

https://portal.dekra-certification.com/CertifiedProducts/en/

Hvis det er sydkinesisk leverandør du er igang med (eftersom Dekra er notified body :) ) og du vil have lavet noget dybere due dilligence siger du bare til:)  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Martin, jeg vil også høre om  en hobbyvare producent i Tyrkiet, hvor de har licens fra Disney,  men stadig vil jeg sikre mig omkring validere dokumenterne, hvordan gør jeg det? Tusind tak for hjælpen...

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

turk:
Disney,  men stadig vil jeg sikre mig omkring validere dokumenterne, hvordan gør jeg det?

Ja, hvad så hvis det er "kopi". Der kan blive en pokkers ballade. Check ALT, for din egen skyld. Jeg kender ikke den nævnte "notified body", har mest med TÜV Reinland at gøre.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er varer produceret med Disney Licens så skal du sikre dig at leverandøren i Tyrkiet har tilladelse til at sælge til EU lande,
ellers vil du får problemer og det kan bliver dyrt.

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alle for rådgivning, jeg nåede frem til og bekræftet af Disney i DK "Punkt 1.40 - omhandler passivt salg" så umiddelbart er vel ok, at jeg køber hos dem og sælger her i DK.. Hilsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)