Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købsvilkår på Zentrada. Lovgivning ved salg. Engroshandel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har købt nogle varer på Zentrada.eu som er en side hvor en masse engros sælgere, sælger deres varer.

Det foregår sådan at man sender en forespørgsel på nogle varer og sælgeren vender så tilbage med om varerne er på lager og hvad forsendelse vil koste og man derefter kan acceptere og betale eller afslå.

Mit problem er så at sælgeren skriver alle varer er på lager og jeg betaler. Først bagefter når jeg har betalt skriver han at en af varerne ikke er på lager og jeg kan vælge noget andet.

Jeg meddeler dem om at annullere min ordre men det vil de ikke og vil stadig sende de andre varer som jeg har bestilt.

Men jeg vil købe alle varer jeg skal bruge i en ordre og ikke betale fragt flere gange.

Jeg har oprettet en sag hos Zentrada om at de skal annullere min ordre. Svaret er, at det kan de ikke bare fordi nogle af varerne ikke er på lager.

Mit spørgsmål til jer er så. Har de ret til ikke at annullere min ordre?

Jeg tænker at jeg har sagt ja og betalt til de varer der var i min forespørgsel og ikke at en af varerne manglede.

Zentrada opererer under tysk lovgivning så vidt jeg ved.

Håber der er nogle kloge hoveder der har lidt mere styr på lovgivningen på dette område end mig :)

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du læst betingelserne igennem, i forhold til udsolgte varer?

Hvis de ikke kan sende varerne nu, kan de så ikke eftersende dem på deres regning, de har jo sagt de var på lager

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke læst dem. Normalt ved de køb jeg har lavet derinde så har jeg fået besked på de ikke var på lager inden betalingen. Så har det ikke været et problem. Så det her trick kom lidt bag på mig.

Nej de ville nemlig bare have at jeg valgte nogle andre. Problemet er bare at jeg havde en bestilling på præcis lige dem de ikke havde og min kunde ønskede ikke noget nu hvor han ikke kunne få den vare med.

Så derfor ville jeg have det annulleret hvilket de så ikke ville.

Derfor er det lidt af en kattepine jeg står i.

Men når det er engros så er man måske bare bundet til købet?

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)