Ja, jeg har også hørt skrækhistorierne. Det er selvfølgelig tanken, at det skal gøres transparent og ingen uforståelige ting med småt! Kundesegmenten vil være dem, der gerne vil have en til at stå for det hele. Jeg gør ikke det her med skjulte bagtanker om at bondefange folk, men fordi jeg gerne vil yde en real månedlig service. Fordelen for kunderne vil være, at de har en fast grafiker tilknyttet de kan kontakte, når der skal ske opdateringer på siden. Derfor kan det månedlige beløb udover det jeg har nævnt jo også konludere f.eks: - Design og udskiftning af topbanner med kampagne 1-2 gange månedligt, eller andet der giver mening at opdatere måned for måned. |
Hej Thomas.
Det kommer helt an på, hvem kunden er. Du kan evt. tilbyde begge former, som hver har sine ups and downs og så må kunden jo vælge.
Jeg kan personligt godt lide, at jeg har mere kontrol over min egen side, men at den gerne må være leveret "klar", så jeg ikke skal bruge en masse tid på bl.a. opsætning.
Derudover var det i starten super vigtigt for mig, at jeg kunne kontakte udviklerens supportsite og at supporten var nem, brugbar og hurtig.
Man kan i dag få super billige færdiglavede webshops, simple hjemmesider, mm., hvor der følger super brugervenlige "how-to" med.
I forhold til din nummer 2 løsning, så vil jeg mene, at den er ved at være lidt outdated...
Mvh