Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring eller ambition?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har drevet mit møbelhus, Interieur & Design i Birkerød, igennem de sidste mange år. Det har været et fantastisk eventyr, hvor jeg har fået lov til at samle det bedste fra hele verden indenfor indretning. Det skal understreges, at det er min definition af "det bedste fra hele verden". Det har været vigtigt for mig at være ærlig overfor mig selv, hvorfor jeg aldrig er gået på kompromis med min vision for Interieur & Design. Jeg har arbejdet indenfor indretning og design hele mit liv, så det var der ikke som sådan noget nyt i. Det, der har været fantastisk, er følelsen af, at butikken er ens eget hjertebarn. Det gør det også helt naturligt at stå 16 timer om dagen i butikken. Som mange af jer andre nok også ved, er der også en bagside af medaljen, når en butik, bliver ens "hjertebarn". Opturene og nedturene bliver mere voldsomme, og her har det været meget vigtigt for mig at trække på både min relativt lange arbejdserfaring med i lige så høj grad min livserfaring. Jeg udtrykker derfor også hyppigt min inderlige begejstring for de unge iværksættere helt ned til 18 års alderen. I er simpelthen så seje! Men det viser mig en meget vigtig ting. Det handler ikke kun om erfaring. Det der kan udvikle en ny forretning som min egen er ambitioner. Og ambitioner er ikke det samme som erfaring. Det betyder imidlertid ikke, at erfaring ikke er en fordel. Det hjælper en på vej, men du kan ikke gøre det uden høje og utvivlsomme ambitioner. Det er typisk, at det skal komme fra en "kreativ designertype", men gør det! Skab dit eget og tro på det. Det er ikke erfaringen, der kommer til at gøre udfaldet. Jeg nyder at drive min butik, og hvis du har lyst til en snak om, hvordan det er at kaste sig ud i det, er du velkommen til at kigge forbi min butik, hvor du med garanti kan finde mig ;)    

Med venlig hilsen,

René Breck

Interieur & Design - Hovedgaden 2 Birkerød, 3460

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)