Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO venlig blog - rel='external nofollow'

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er holdningen til rel='external nofollow' på blogs. Skal de væk, for at være lidt venlige over for den besøgende der gider kommentere ens indlæg, eller skal man holde alt hvad der kan holdes! Og beholde rel='external nofollow' ?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:15

Det er der nok ikke et entydigt svar på.

Hvis dit publikum selv er bloggere, seoer og webdesignere, så kan det måske være smart med dofollow.

Nogle laver et system, hvor kun de mest kommenterende eller kun de som har kommenteret 5 gange får dofollow-links.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:19

Man kommenterer da ikke blogs blot for egen vindings skyld? Man gør det da fordi emnet er interessant og man gerne vil indgå i en diskussion. Hvis folk ikke gider kommentere fordi du har "nofollow" på links, var deres kommentarer nok rimelig ligegyldige alligevel :)

Just my two cents ;)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 21:12

Jeg tror sgu ikke jeg vil give dig ret. Jeg er med på at at man skal skrive for debattens skyld. Men hvor er det store fællesskab ... de fine tanker om det demokratiske net - ingen A og B mennesker når der nu er A og B link

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:47

Jeg er helt klart tilhænger af dofollow.

Og efter at jeg annoncerede med at jeg havde fjernet nofollow, er antallet af kommentarer steget med 300%, og det har kun en enkelt gang været nødvendigt at slette en mail som spam.

Men det er en smags sag.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)