Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 17. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! Jeg er i gang med et nyt spændende koncept og har brug for lidt hjælp.

Jeg skal vide om det kan lade sig gøre at connecte min hjemmeside som er udelukket sælger annoncer, reklamer, og klik med en webshop i form af pris katagori.

Mit spørgsmål lyder følgende, hvis en besøgende klikker sig ind under en kategori som ''Kvinde'' - ''Alder'' - Og ''pris'' kan den så connecte med webshoppen og finde frem til ''500 kroner kategorien'' og hvad vil sådan en løsning koste?

Jeg takker på forhånd.

Med venlig hilsen

Absalon Mønsted

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på hvad du spørger om..

Men det kan godt lade sig gøre, at: hvis en bruger klikker på en kategori på en hjemmeside, at den så søger igennem en database på en anden hjemmeside..

Pris er svær at sige. Du skal først lave en lidt mere detaljeret kravsliste.
På baggrund af det lidt du skriver så vil jeg dække mig ind, og sige 50-100.000 kr.

Måske det kan gøres billigere med en fra Indien... (Første skridt er, at du uddybere dig Meget mere)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Absalon Mønsted:
Mit spørgsmål lyder følgende, hvis en besøgende klikker sig ind under en kategori som ''Kvinde'' - ''Alder'' - Og ''pris'' kan den så connecte med webshoppen og finde frem til ''500 kroner kategorien''

Hvis vi antager at DU kender din bruger så skal du "bare" mappe/parre de oplysninger med eks. en url i webshoppen.

Der mangler mange informationer til at man kan give en ordentlig pris. Mit forslag er at du evt. hyrer en som kender til IT-sprog til at hjælpe dig med at skrive en kravsspecifikation hvor du kommer rundt i næsten hele området. Den kan du bruge som grundlag for at få et tilbud senere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)