Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til dandomain shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere

Vi har et mega problem med at finde en betalingsløsning til vores webshop, shoppen er hostet af dandomain, siden er www.smokeshop.dk . Vi har ligget og skrevet frem og tilbage med Nets, og vi har fået en løsning til at modtage Dankort, men de internationale kort Visa, master osv. vil de ikke give os, grundet deres firmapolitik. om vores produkter. Det skal understreges at vi ikke sælger ulovlige varer, eller varer som er på kanten som Legal Drugs osv. Kun rygegrej som man ville kunne finde i de gængse headshops.

Vi har som alternativ ansøgt hos ClearHaus, men de vil ikke give os det grundet vi er et IVS Selskab, vi har også kigget på Stripe, men dandomain har ikke et modul der understøtter Stripe, og det virker totalt umuligt at sætte op fra bunden, ihvertfald for en som mig med simple html / css kundskaber. Dandomain tilbyder et modul der hedder Betalings API, som så vidt jeg har forstået muligvis kan spille sammen med Stripe. Men igen, dandomain yder ikke supporten til at sætte det op, se vi er lidt på egen hånd stadig. iøvrigt skulle stripe være lidt dyrere, som jeg kan forstå, hvilket gør det noget mindre attraktivt.

Totalt til at få grå hår af, vi har shoppen, varerne er hjemme, men det hele står stillle pga vi ikke kan modtage nogle kort betalinger. Er der nogen derude der har nogle gode ideer, forslag til alternative betalingsløsninger til visa kort?

Mvh Peter Stani 

Team Smokeshop

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Som du nævner kan man implementerer 3. parts løsninger via Betalings-API'et, som f.eks. Stripe.

Jeg har desværre ikke en integration liggende på hylden, men har i tidens løb lavet en del, f.eks. Klarna, Epay, Paytrail og S5 - så det er muligt.

Kan være et af medlemmerne af denne Facebook gruppe for DanDomain Shop ejere:

https://www.facebook.com/groups/dandomain/

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan tilbyde en betalingsløsning til webshops.

Det er en pakkeløsningen som består af:

Betalingsløsning til webshop, så i kan modtage kortbetalinger undtagen Dankort.

Erhvervs konto i Engelsk bank ( kan tilsluttes som NemKonto

MasterCard Business.

I skal dog selv have en kyndig person som kan sætte betalingsløsning op for jer i jeres webshop.

Kontakt os gerne via mail:

Mail@ipsdenmark.dk

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Er I sikre på, at Stripe vil godkende Jeres produkter? - måske jeg husker forkert, men jeg mener at der har været nogle andre med lignende produkter der ikke kunne blive godkendt hos Stripe.

Jeg har udviklet et 3. parts plugin til Stripe og Closed Source webshops - det fungerer dog ikke på en DanDomain. Måske det kunne komme til det.

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er blevet godkendt hos MYPOS, men det er lidt det samme som stripe, med opsætning gennem et API Betalingsmodul. Du skriver det måske kunne komme til det? hvis vi kunne få integreret det på vores dandomain shop, er målet nået, er det noget du har lyst til at kigge på ? lige en note, hørte fra dandomain support, som jeg også har haft fat i, at de er igang med at udvikle et modul til stripe betaling gennem dandomainshops, men de kunne ikke sige noget om hvornår det var færdigt. Måske du kunne sælge noget support til dem, hvis du har en integration på hylden

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg kender ikke til MYPOS, og det er ikke umiddelbart nogle jeg kommer til at integrere til.

Jeg har undersøgt mulighederne for at integrere min App til Dandomain - der er ikke de muligheder jeg skal bruge for at kunne integrere.
Jeg har bl.a kigget på deres FTP-adgang og hvad der er i deres Design-templates. Det er ikke muligt.

Jeg kan ikke se nogle dandomain-partnere der hedder Dandomainshops, så jeg kan ikke snakke med dem.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Selvom produktet ikke er ulovligt, er der desværre mange udbydere der ikke vil lave betalinger for dine produkter, jeg ved at http://www.yourpay.io har de samme regler.

Et alternativ kunne være at du sætter Paypal op på de internationale betalinger, der har DanDomain en løsning du kan bruge, selvom PayPal er lidt en conversion killer i Danmark.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har en Stripe integration i vores DanDomain web shop.

Det fungerer rigtig fint. Vi bruger det bl.a. til iDeal og Sofort betaling. 

På en af vores shop i udlandet, bruger vi også Stripe til kreditkort betaling. 

Vi har brugt en del på udviklingen og integrationen, men lyder da fedt hvis Dandomain selv er ved at få udviklet et plugin til det. Måske at det kan spille liiiidt mere direkte sammen med Dan Domain check-ud side.

Der er nemlig nogle små "men'en" ved 3. part udvikling via Dandomain. Bl.a. Selve betalingen SKAL køres i et særskilt vindue. Det har jeg altid været lidt modstander af, og nogle kunder kan blive "mistænksomme" selvom vi selvfølgelig har taget logo'er osv. med. Men bl.a. i Frankrig og Spanien, er de MEGET forsigtige med betalinger, og vi har haft flere kunder, som spørger om det er sikkert, nu det åbner i en nyt vindue. 


Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med yourpay eller stripe?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)