Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger det PERFEKTE team

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

ved godt der er en del der skriver disse opslag, men jeg håber i vil tage dette opslag meget seriøst

For nogle år siden startede jeg en virksomhed som opnåede stor succes på rekordtid.

Det gik desværre sådan at jeg kom i hænderne på de forkerte mennesker som på meget klog vis fik narret forretningen fra mig da jeg ikke var skarp nok og opmærksom på deres handlinger. ( hvilket jeg har lært af )

Efter at have sundet mig på oplevelsen er jeg nu klar til at give den FULD gas igen. mangler dog et par skarpe hoveder der vil være med på min rejse og skabe forretningen/guldægget nr. 2.

Jeg har stadig et super godt forhold til branchen jeg var i og kender den indgående, og har stadig rigtig god kontakt til de fleste kunder, så det er lige til at gå til.

Til rejsen skal jeg bruge.

1 software udvikler

1 web designer 

1 Strateg i online markedsføring

Får vi det rigtige team skruet sammen, dynamisk og eksplosivt så er jeg sikker på vi kan få stor succes.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første, Jeg er ikke den du søger, jeg har ikke de egenskaber.

For det andet, så skriver du ingen oplysninger omkring dig selv, og du nævner et firma, som var en stor succes, men du mistede pga. forkerte mennesker narrede dig. Jeg er nysgerrig her, fordi du ikke nævner hvad selvskab/ide det var. Og når jeg bliver nysgerrig, uden at have en mulighed for selvstændigt at undersøge nærmere, så bliver jeg skeptisk. Og ved at læse din post, som enlig ikke har nogen som helst informationer, så tror jeg også at andre vil blive det. Og dermed får du sikkert ingen gode og relevante henvendelser.

At dette er din første post på Amino, skærper kun min advarsels radar. Men jeg har taget fejl før. Forslår dog du viser lidt om dig selv, f.eks. hvem er du? Hvilken brance er det du snakker om? Hvilken firma form havde du tænkt dig at stifte? I/S, ApS osv. osv.

For det tredje, en webdesigner, er det en, du/I kun skal bruge kun i starten? eller er det vedvarende som en del af din forretnings ide? Hvis det kun er i starten, og lidt småt løbende, så er det sikkert bedre og helt sikkert billigere at hyre folk til det, i stedet for at få en ekstra makker, som også skal have del af kagen.

For det fjerde;

Søger det PERFEKTE team:
på min rejse

det vil jo blive jeres allesammens rejse, og ikke kun din.

Om de er ansatte eller medarbejdere, så vil de jo dele turen med dig Wink

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)