Hej Aminoer. Jeg har i en del år arbejdet for webbureauer og webshops hvilket virkelig vagte min drøm om selv at styre en successfuld webshop en dag. Jeg har gået rundt og ventet på den perfekte ide og brugt det, ikke at have penge til at køre vild markedsføring, en top-speed server og starte ud med et killer-setup, som undskyldning for aldrig at komme igang. Men så er det jo skønt når diverse podcasts (bla. hr. Thorborgs), kan sætte skub i rumpetten på en. Så jeg har kastet mig ud i at lave www.helseslik.dk Konceptet her er, at sælge sund slik og sunde snacks, men også et fokus på at man skal kunne finde søde sager uanset om man er gluten allergiker, laktose intollerent, vegetar eller veganer. En af mine store udfordringer har helt sikkert været kreativiteten på produkt tekster, men også at smede en menu sammen som skulle være overskuelig. Kunne virkelig godt tænke mig lidt feedback på webshoppen, hvad jeg kan forbedre og hvis der er nogen steder jeg modarbejder mig selv. På forhånd kæmpe kæmpe tak til jer. Desuden; Hvad oplever i som mest effektiv markedsføring på jeres webshop? adwords? facebook ads (remarketing?) google shopping eller andet? Med venlig hilsen Jonas. |
Hej Jonas,
Fedt med noget fokus på sund slik.
Måske kunne du indsætte nogle USP i toppen. Jeg synes toppen virker lidt for simpel.
Beskrivelse længere nede på forsiden bliver noget svær at læse med den font-type og der næsten ingen lne-afstand.
Mere fokus på din nyhedsbrev-tilmelding. Den bliver lidt væk.
Menu:
Når man hover over de 2 sidste menupunkter ryger Dropdown udover højre kant.
"Læg i kurv"-knap, jeg synes godt du kan give knappen en anden farve end den grønne. Måske kan du bruge den "modsatte" farve til grøn (altså komplementær-farven). Eller måske bare en orange-farve.
Der var lidt for nu.
Til når du går i gang med linkbuilding, skal du være velkommen til at oprette et link på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/