Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender virksomheder som hjælper tøj iværksættere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk!

Forleden kiggede jeg nogle gamle amino debatter igennem, hvor jeg stødt på en spændene kommentar, af Nanna Strandgaard. I kommenateren beskriver hun en virksomed som hun arbejder i (med navnet Pre Production), som hjælper tøj-iværksættere med at lave tøj prototyper, måleskemaer, arbejdstegninger, symønstre og meget mere. Jeg har været inde på deres hjemmeside, men den er lukket ned og det ligner at deres virksomhed er lukket. Nu er jeg på udkig efter lignende virksomheder. Kender i til nogen eller har/arbjder i selv sådan en virksomhed? Glæder mig til at høre fra jer! Her er hendes beskrivelse på hendes virksomhed og linket til tråden:

>Hej Louise,

Det er en god ide at få lavet prototyper hjemmefra som bliver sendt til fabrikken sammen med det produktionsfærdige mønster.

Jeg har en virksomhed der kan hjælpe med dette.

Pre Production tilbyder designere hjælp til kontruktion af kollektioner samt opsyning af al slags arbejde.
Vi laver også specialbestillinger.

Vores kompetencer er:
- Konstruktion i CAD-cam/PAD system af alt inden for beklædning
- Arbejdstegninger i Illustrator
- Graduering i CAD-cam/PAD system
- Drapering
- Udarbejdelse af målskemaer
- Produktionsdokumentation
- Opsyning af salgsprøver og prototyper
- Hurtig og sikker levering i høj kvalitet

”I tæt samarbejde tager vi dit design fra skitse til færdig salgsprøve.” 

Kontakt mig gerne på tlf: 61700167 for et uforpligtende tilbud eller se vores hjemmeside på www.preproduction.dk

Med venlig hilsen

Nanna Strandgaard
Pre Production<

http://www.amino.dk/forums/t/114756.aspx?PageIndex=1

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har du fundet nogen som kunne hjælpe dig ang dit opslag med dit tøj? det eneste jeg ikke er uddannet i er arbtegning i illiostrator men det e rjeg til sommer 2018. ellers er jeg uddannet skrædder og desigener og bor på sjælland.. .skriv hvis du søger hjælp..

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Preproduction eksistere desværre ikke mere....
Jeg har samarbejdet med hende i projekter, men jeg laver det samme, og vil rigtig gerne hjælpe dig.

www.alstruppattern.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)