Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer web programører, ect..

Jeg har en lille forspørelse.

www.thekat.dk

Hvor lang tid vil det tage for jer at lave en ligende side, med udarbejdelse af design + programering? (også flash konvatering af materiale)

Og sidst men ikke mindst hvad vil det koste?  bare sådan ca.... snakker vi 3-4.000 kr eller 10 - 14.000 kr....eller en helt anden pris klasse ?

Mvh Kristian 

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:50

Nu gør vi ikke så meget i flash, men jeg tror roligt vi kan sige at prisen er; "en helt anden pris klasse".

Men der er nok nogle flash folk som ved lidt mere om det end jeg gør.

/Peder 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:14

Hej Kristian.

Jeg vil heller vende det om og spørge hvor meget du vil give, da alt i dag er muligt. Jeg tror ikke nødvendigvis flash er løsningen skal benytte, da "mindre" også kan gøre det - og mht. thekat.dk er det lidt overkill at benytte flash-opbygning til sådan et site, da det ikke inderholder synderlige effekter eller andet.

Men der kan selvfølgelig bygges et website omkring noget opensource og evt. opbygge et design ud fra dette - hvilket jeg nok vil anbefale dig. Du er meget velkommen til sende mig en mail på jesper@qtag.dk - har du en msn-adresse, så skriv den gerne - så kan vi evt. snakkes ved den vej.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:34

Så vi er sikkert et godt stykke oppe over 20.000 ? eller er jeg helt gal der.... Kom endelig med flere svar. 

Hvis jeg nu levere indholdet og noget af designet.... hvor lang tid vil sådan noget så tage at programere?  Kan det laves hurtigt?

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:42

Jeg tror godt det kan lade sig gøre indefor en ramme på 10 - 14.000. Og prisen for den oprindelige side, har måske heller ikke været meget mere. Grunden til dette er at den dybsindige flash, er lavet via købe komponenter. F.eks. kunne slideshowet sagtens være generet af http://slideshowpro.net/, bogen er sikkert også en eller anden Flash komponent (Blandre scriptet er ihvertfald ærkegammelt).

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:31

Hejsa,

Jeg har lige kigget forbi thekat.dk, og en side som den vil jeg kunne have klar til dig på en uges tid.

Jeg må give ovenstående ret i at det er en anelse "overkill" at benytte flash, og man kan faktisk præsentere "produktet" bedre på anden vis, hvis du spørger mig.

Jeg har en idé til en løsning, og jeg vil sagtens kunne hjælpe dig for de 3-4.000 kroner du skitserer. Hvis vi sætter 5.000 som loft er vi 100% på den sikre side.

Lad mig evt. høre lidt mere om hvad det præcist er du søger, og så skal jeg ligeledes give et mere konkret tilbud.

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand
peteragholmstrand@hotmail.com

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:40

Kettner:

Så vi er sikkert et godt stykke oppe over 20.000 ? eller er jeg helt gal der.... Kom endelig med flere svar. 

Hvis jeg nu levere indholdet og noget af designet.... hvor lang tid vil sådan noget så tage at programere?  Kan det laves hurtigt?

Det behøver bestemt ikke være mere, med opensource kan vi godt snige os under 5000 kr. - men det er lidt nemmere når jeg kender nogle flere af dine behov. Det er jo svært at give en pris ud fra en anden side, da det normalt er meget individuelt.

Men skriv en mail på jesper(a)qtag.dk med dine krav og forventninger, så finder vi helt sikkert en løsning som matcher jeres behov og ikke mindst pengepung.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)