Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Amember script -> Stripe -> transferwise -> bogføering Billy/Dinero

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har et mindre hosting side som jeg lige er startet på. Og jeg vil gerne bogføre det så korrekt muligt; men heller ikke for meget manuelt arbejde. 

Jeg har kunder fra primært USA,  og en god håndfuld fra EU og nogle få fra asian. 

Jeg acceptere betaling i Euro,GBP samt USD

amember.com membership script er mit backend, som registere bruger og sender faktura og automatisk regner moms ud (ifølge onestopmoms ).

så alt faktura og moms er der helt styr på. 

Betalingerne går ind på "stripe" jeg har 3 virtual valuta kontoer i stripe. GBP / USD samt EURO

hver måned bliver det totale beløb for alle 3 virtual kontoer sendt til transferwise borderless account. 

Jeg har 3 virtual bank kontoer med transferwise borderless account. 

derfra sender jeg pengene til mit erhvervskonto i denmark. 

________________________________________________________________________________

Jeg vil gerne vide hvordan jeg bogfører dette. Jeg tænkte på at jeg laver 3 finansbilag hvert måned (GBP / USD / EURO)
og samler faktura sammen hvert måned og hæfter dem til finansbilaget.

Men Stripe tager gebyr, og det samme gør Transferwise. Opretter jeg så en kassekladde for hvert af disse x hvert valuta (total 6 styk kasseklade)
samt hvad med moms, jeg har alt data men hvordan skriver jeg dem ind korrekt?

________________________________________________________________________________

Måske er mit setup så kompliceret at en revisor er en must ?

Jeg har brugt rigtig mange timer på et lede efter et lignende setup. både i amino samt billy or dinero faq og videoer på youtube. Det er ikke nemt. 
det tætteste jeg kom var dinero guide til "cowboy metoden". 

https://dinero.dk/support/webshop-og-dinero/
https://dinero.dk/support/fakturering-udenom-dinero/

Jeg er okay med at bruge billy/dinero/quickbook eller xero . Bare jeg kan få det til at kører rundt på en overskueligt måde

Hvis der sidder en herinde som tror at de har den perfekte løsning og kan hjælpe mig igang. Jeg har absolute intet imod at betale mig for dette, eller for tools som kan hjælpe mig med at automatisere/semi automatisere processen. Jeg har gode it kundskaber, men kender ikke ret meget til bogføring. Tror dog bestemt ikke det er noget jeg ikke kan finde ud af, med noget hjælp. 

Håber på noget konstruktive input der kan hjælpe mig i den rigtige retning. 

Hilsen 

Kev

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kev.

Jeg er ekspert i at overføre data mellem systemer og er bogfører med flere kurser på Regnskabsskolen bag mig. Jeg vil derfor være den helt rigtige til at løse dette for dig.

Jeg har sendt dig en privat besked.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)