Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man smide en slikautomat henne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke man ejer en virksomhed, er der så steder hvor man kan smide en slikautomat lovligt? Går ikke ud fra jeg bare smider den nede på gågaden?

Skal man så ind og snakke med firmaer om de vil gå med til at have den stående?

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:23

Hjemme hos dig selv er nok det eneste sted du kan sætte den op desværre. 

Andre må lige rette mig, hvis jeg tager fejl, men mener at slik går ind under fødevarer, og derfor skal man have en autorisation fra fødevarestyrelsen før man må sælge slik. For det skal du have en virksomhed.

Ud over det, så skal du naturligvis have tilladelse fra det sted du stiller den op. Om det er en virksomhed, en klub eller hvad det er, og nej dem må ikke bare opstilles på gågaden. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:19

For det første skal du have firma for at købe slik til automaten - og registreres for punktafgifter som der er på slik mm

For det andet - smide lyder som om den får buler, men du må ikke "smide" den andre steder end hjemme hos dig selv, uden aftale med det sted du "smider" den. Det er uanset det er ude på gaden, på en station, en skole, et firma eller andet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:26

Mange tak

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 620
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:44

Det skal også lige med, at du skal aflevere en del af omsætningen til det sted du får tilladelse til at "smide" en automat ind, når de andre forhold, som er nævnt i tidligere indlæg, er på plads.

mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)