Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro Webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der har erfaringer med en webshop hos UnoEuro? Og gerne nogle som har en hjemmeside lavet med UnoEuro som jeg kan tjekke ud?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

martinbjorn27:

Nogle der har erfaringer med en webshop hos UnoEuro? Og gerne nogle som har en hjemmeside lavet med UnoEuro som jeg kan tjekke ud?

Hej

Saa vidt jeg ved er UNOEURO kun et hosting firma, de har ikke  deres eget  hjemmeside eller shop system

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Som der bliver nævnt, så er Unoeuro ikke noget firma, hvor du direkte gennem dem kan bygge en hjemmeside eller webshop. Til gengæld tilbyder de meget stabil hosting for en lav pris. 

Til at drive en webshop, så vil jeg uden tøven anbefale dig Shopify - og du tænker helt sikkert hvorfor? Det kan jeg sagtens forklare dig. For det første, så er Shopify et system, der er beregnet til at drive webshop. Hvis du sammenligner med bl.a. Wordpress WooCommerce, så er det system, der er lavet til blogs og visitkort-hjemmesider, hvorefter der er udviklet et plugin til at køre webshop med. I min optik er det derfor en lidt halvfærdig løsning, at drive webshops gennem Wordpress.

Shopify udvikler og udvider hele tiden. De arbejder med kæmpe store budgetter, som gør, at de hele tiden kan være et skridt foran deres konkurrenter. De kom forøvrigt på det Amerikanske aktiemarked i ultimo 15', hvor deres aktie steg med 70% første dag. Det viser også rimelig tydeligt, hvor store de er i Amerika, hvilket afspejler sig i deres stærke position på det danske marked

Systemet Shopify er derfor i min optik det klart bedste, som du kan begå dig i. 

Hiv bare fat i mig på 31360737 (også hele weekenden - ingen problem) eller Kasper@sedia.dk, hvis du har spørgsmål eller bare vil snik-snakke.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis du spørger indtil hvorvidt du eksempelvis kan placerer din WordPress / WooCommerce webshop hos Unoeuro, så er svaret ja. Dog vil jeg ikke anbefale deres setup, hvis du ønsker at satse seriøst på shoppen. Så vil jeg personligt fortrække en server med bedre support. 

Kontakt mig gerne pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk til en fri dialog omkring mulighederne ift. webshops, hosting mv. :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Martin,

Jeg kan se der har været et par forskellige numre, der har ringet efter dette opslag.

Kan jeg få dig til at sende en SMS på 31360737 med dit navn. Så lad os endelig snakke (alle andre er selvfølgelig også velkomne) Yes

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro er en rigtig god og billig start til at komme i gang med din webshop.

Her har de 1-click install til de mest populære shop systemer og deres support svare normalt indenfor et par timer.

På sigt kan du så overveje at flytte shoppen til noget pro. hosting, men som en start er Unoeuro nok det bedste bud i DK pt.

Knæk og bræk med shoppen!

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet https://bidsii.dk/ på en UnoEuro server. Det kører super godt, og jeg er blevet glad for de muligheder man har igennem deres administration.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri,

Det ser godt ud - hvilket system er den bygget i? 

Mvh.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kristian, Tak, jeg har selv bygget det med Angular og PHP:)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - det ser spændende ud! :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)