Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness administrationssystem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brugt en del tid på og søge efter et system som jeg kunne bruge til mine to selvforsvarsklubber med ca. 100 medlemmer (tilsammen ;-) ).

Grundlæggende så søger jeg et system som

Need to have
- Online tilmelding til hold via - Android, iOS app & web
- En form for frem møde registrering (Attendance tracking) vha. Kort/ QR scanner/ PC kode ol.
- CRM/ medlemsstyrring

Nice to have
- NETS integration
- Online indmeldelse
- SMS modul

Jeg har været igennem en del, Foreninlet, Holdsport (ser superfedt ud, desværre for mange reklamer)
Kører nu online tilmeldings-form og opretter manuelt i NETS Web og eget CRM system

Kom med forslag ;-)

Mvh

Poul
Krav Maga Academy

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er budgettet, siden du siger, at der f.eks. er for mange reklamer. Det kan du vel betale dig fra? Tvivler på at du får et fuldt system, uden at betale en del for det.

Angående dit nuværende flow, har du tilsyneladende et egenudviklet CRM - kan dette ikke udvides til også at dække ovenstående? Uden selvfølgelig at vide, hvem der har stået for det CRM i første omgang.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit spørgsmål var egentlig; hvad findes der af systemer som I har kendskab til og kan anbefale??
http://sport-solution.com/
http://www.procard.dk
???

Budget.. ja det kommer an på funktionalitet, kommer det til at dække, Need2Have og Nice2Have.
CRM, jeg bruger i dag SuperOffice CRM og har brug for et system som er mere integreret.

Mht. reklamer på Holdsport så er det ordlyden som skræmmer mine elever væk, uagtet jeg kan betale for at få fjernet reklamer.
Ordlyd ved tilmelding ”Jeg accepterer at modtage e-mails fra Holdsport, der kan indeholde reklame fra vores samarbejdspartnere og sponsorer.”

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)