Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til informationer om argenturer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har et problem, som jeg har prøvet at løse men har ikke kunne, derfor håber jeg at i kan hjælpe mig ;)

En ven og jeg overvejer at importere Texas Instrument lommeregnere fra producenten og sælge disse b2c samt b2b.
Vi er dog i tvivl omkring det kræver argentur for at forhandle Texas Instruments produkter. 

Vi vil derfor høre, om I har nogle informationer til databaser omkring, hvilke forskellige virksomheder i Danmark, som har specielle argenturer..

På forhold tak for hjælpen :)

Med venlig hilsen Aleksander

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:13

Hvis du mener at i vil importerer dem direkte fra USA. Så kan du få problemer med regler om parallel  import.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:14

A Enoch:

Hej Aminoer,

Jeg har et problem, som jeg har prøvet at løse men har ikke kunne, derfor håber jeg at i kan hjælpe mig ;)

En ven og jeg overvejer at importere Texas Instrument lommeregnere fra producenten og sælge disse b2c samt b2b.
Vi er dog i tvivl omkring det kræver argentur for at forhandle Texas Instruments produkter. 

Vi vil derfor høre, om I har nogle informationer til databaser omkring, hvilke forskellige virksomheder i Danmark, som har specielle argenturer..

På forhold tak for hjælpen :)

Med venlig hilsen Aleksander

Hvis du mener at i vil importerer dem direkte fra USA. Så kan du få problemer med regler om parallel  import.

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:50

Ja, det var i hvert fald noget af det vi overvejede. Men det skal undersøges.

Tak for hjælpen :)

Aleksander 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)