Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teste popup på GrillSmagen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er igang med at teste en popupwww.GrillSmagen.dk

Jeg håber lidt, at I kan hjælpe mig. Hvis I har tid/lyst, så må I meget gerne besøge sitet, og fortælle mig hvad I synes.

Bør den være der?

Tror I den har en negativ indvirkning på nye kunder?

Jeg tager gerne imod al konstruktiv kritik.

Tak :)

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en testperiode og mål løbende, hvordan det påvirker din forretning.

Min personlige holdning er at pop-ups er irriterende. Men...

Ville jeg tage imod de 10 %?

 - Ja.

Ville jeg købe igen, hvis jeg fik en påmindelse igennem din Facebook om en måned?

 - Ja.

Hvis din omsætning falder med, lad os sige 2 % pga. dit pop up, betyder det ikke så meget, hvis du kan øge dit salg med 10 % på Facebook i fremtiden.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Personligt hader jeg popups, specielt dem som blokkere hele skærmen/siden . Det har taget overhånd at så snart du besøger en side bliver hele skærmen blokeret af en eller flere popups..

Du kommer ind i Føtex og de blokere dig i at komme ind med store reklamer .., så vælger jeg at shoppe i en butik som lader mig komme ind i deres butik:: Hvis du forstår :)

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Hej

Personligt hader jeg popups, specielt dem som blokkere hele skærmen/siden . Det har taget overhånd at så snart du besøger en side bliver hele skærmen blokeret af en eller flere popups..

Du kommer ind i Føtex og de blokere dig i at komme ind med store reklamer .., så vælger jeg at shoppe i en butik som lader mig komme ind i deres butik:: Hvis du forstår :)

Jeg er helt enig. Men for mig, der gælder det de popups, som gerne vil have at jeg skriver mig på deres maillist, men ikke tilbyder mig noget for min subscription. 

Det var det, som jeg ville prøve at lave om på den her måde. At folk faktisk får en kode på 10%, hvis de liker min Facebook side.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Det vil hjælpe meget på brugeroplevelsen, at man tydeligt kan se hvor man skal klikke for at lukke pop up beskeden. Så tilføj et tydeligt markeret kryds i det ene hjørne. 

Har du taget højde for den nye regel fra Google? Pop up beskeder på mobiltelefonder må nemlig ikke fylde hele skærmen.

De bedste hilsner
Kathrine K Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjer lige, at jeg også havde svært ved at finde luk knappen til pop-up. Og med svært mener jeg selvfølgelig et par sekunder. Men kan virke som længe på en hjemmeside.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danhost ApS:

Hej Per

Det vil hjælpe meget på brugeroplevelsen, at man tydeligt kan se hvor man skal klikke for at lukke pop up beskeden. Så tilføj et tydeligt markeret kryds i det ene hjørne. 

Har du taget højde for den nye regel fra Google? Pop up beskeder på mobiltelefonder må nemlig ikke fylde hele skærmen.

De bedste hilsner
Kathrine K Svendsen
Danhost ApS

Hej Kathrine,    

Du har helt ret. Jeg har lige snakket med min marketing-guru, og han sagde det samme. Jeg får straks lavet det om, tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)