Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus for ledige. Gode råd søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Jeg står i den ulyksalige situation, at jeg er blevet ledig. I den forbindelse vil jeg meget gerne dygtiggøre mig inden for IT, hvor jeg især tænker på app-udvikling eller digital markedsføring. Det er garanteret meget brede emner som tager lang tid at opnå ekspertise i, men den længste rejse skal jo starte med det første skridt. Efter mange år inden for fitness-verdenen, syntes jeg at det er på tide at tage springet og arbejde med noget med mere digitalt. Det skal dog siges, at jeg også har 8 års erfaring inden for telebranchen.

Det som jeg dog søger råd om er, at der er virkelig mange udbydere og kurser derude. Men hvad står i og mangler? Hvilket færdigheder ville i anbefale mig at dykke ned i? Og hvorfor?

Jeg håber at det giver mening og ser frem til nogle gode råd. :)  

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et stort spørgsmål, men angående ideer til dig, så måske skrive lidt mere om dig selv, og om din situation.

Ikke personfølsomme informationer, men måske alder, og er du gift med børn og sådan.

En 45årig med 17 unger, vil nok ikke have tid og råd til en uddannelse eller videre uddannelse.

Men en 28 årig derimod, kunne se det som en mulighed.

Er det noget du selv vil betale til eller tænker du på kursus/uddannelse som bliver tilbudt af kommunen.

Har du noget erhvervserfaring, der kunne give dit merit, og dermed forkorte en uddannelse?

Er det 3 ugers kursus tilbudt fra jobcenteret.

Ledighed er ikke nødvendigvis en ulyksalig situation, det kan føles sådan, men det får en til at tænke. Og hvem ved, måske der er lykke i en ulykkelig hændelse. Det kan være din fremtid, bliver bedre, netop pga. dette. Der er inden der kan spå fremtiden. Men godt at høre, at du vil bruge din ledighed på, at søge mere viden og erfaring, og dermed udvikle dig personligt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan. 

Tak for dit svar. Og du har selvfølgelig ret i at det gør det lettere at råde mig, såfremt i ved lidt mere om mig. :) 

Jeg er 40 år og bliver far for første (og sidste) gang her midt i juli måned. Jeg bor i hus i Roskilde, så økonomien er ikke fleksibel nok til at tage en uddannelse på SU. Jeg er så blevet tilbudt 6 ugers jobrettet uddannelse af jobcentret og her kan jeg så også få tilkendt nogle kurser. Og her er det så at jeg tænker at bruge min tid på det mest relevante. 

Tidligere har jeg arbejdet som leder i to træningscentre, været personlig træner og ydermere uddannelsesansvarlig for et større teleselskab, hvor jeg også håndterede rekrutteringen. 

Jeg ser ikke ledighed som et tabu, men en mulighed, og jeg er sikker på at der vil komme andre åbne døre. Dog ville jeg også gerne uddanne mig, eller forbedre mig, i en retning hvor der faktisk er en udvikling i. Og her tænker jeg at jeg vil udvikle mig inden for enten digital markedsføring eller via app-design. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Today lots of courses are available to solve your unemployment problem. When you contact the best bank exam coaching center in salem, from there you can complete banking course at low fees. This will be very assist to get bank job without risk. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)