Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af midlertidig side med wordpres

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg er ihærdigt igang med at sætte min webshop op, og tage produktbilleder, så vil jeg gerne udnytte tiden til at få de nysgerrige og eventuelle potentielle kunder forbi min side.
Idet de kommer forbi, så vil jeg gerne have en side, hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrev - MEN - hvordan laver jeg lige denne side, når jeg nu sidder og arbejder med al det andet ;)

Håber en person kan hjælpe mig her :-)

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Den simple løsning vil være at downloade et gratis plugin ved navn launcher: https://da.wordpress.org/plugins/launcher/

Ovenstående plugin forbinder du blot til din MailChimp API, så alle der skriver sig op selvfølgelig bliver tilføjet til din mailing liste.

Du kan med garanti nok finde nogle betalings plugin som kan lidt mere med flere templates... Min erfaring er dog at launcher virker ganske fint til formålet :)

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi. 

det lyder rigtig spændeånde og tillykke som iværksætter

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide om det er et plugin du søger eller generelt hjælp til lave en webshop? jeg vil meget gerne hjælpe dig, og du er mere end velkommen til at ringe til mig på tlf 27135955 eller skrive mig en mail på mads@seo-service.dk

ellers held og lykke med projektet og god vind fremadrettet.

mvh. 

Mads Obel

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Du er en knag ;) 

Jeg har nu fået sat "The Launchpad" op, men jeg har simpelthen et problem, og det er, at netop "subscribe" ikke kommer frem, selvom det er implenteret i den.
Så jeg tænker, at jeg skal have et code set - i tilfælde af dette, ved du så hvor jeg skal finde det?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Tak for interessen. I dette tilfælde er det blot et plugin, så jeg kan skabe lidt nysgerrige øjne :-)

Hvad angår webshoppen, så arbejder jeg ihærdigt selv på det, men har lidt issues, som jeg læser mig frem til at løse selv, men inden launch dagen, så kunne det jo være ret lækkert, med et par professionelle øjne på shoppen, så måske det kunne være et område for dig/jer?

Andi

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke bruge noget kode.... Det burde bare være logge ind i WP > Indstillinger > launcher. Her skal du aktivere det pågældende plugin, vælge template, indsætte mailchimp API og evt. anvende deres live editor, hvor du kan ændre på dit template :)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mit skærmbillede lige nu af "Launchpad", hvor du kan se den ber om en "Newsletter signup form embed code." - hvor jeg så har været inde i mit mailchimp for at finde den.. Så mærk mig lige, om jeg er helt forkert på den :III

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ah....

Jeg kender desværre ikke noget til Launchpad. Det plugin jeg linkede til tidligere var launcher - Desværre ikke helt det samme :-)

Har ingen erfaringer med launchpad så ved desværre ikke hvordan det fungerer.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var jeg nok lidt for hurtig til at downloade ;)
Jeg har fået alt sat op, men mangler bare at få de emails til at gå i den rette inbox.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en med erfaring med SURFTOWN -> MAILCHIMP setup..

Det gider ikke at funge.. Huh?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)