Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomi, budget redskab eller program?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der mon et program, hvor man kan indlæse alle bankkonto poster, og kategorisere dem, hvorefter programmet automatisk kategoriserer de samme poster derefter?

www.spiir.dk har noget der ligner, men det jeg søger skal være mere customisable, og gå mere i detaljer.

Jeg ville også gerne have at man skal kunne redigere posterne, sådan at feks. "hævning fra pengeautomat" kan blive ændret til den kategori, man brugte pengene til..

Og poster fra feks. "netto" skal kunne specificeres (manuelt, forstås) til feks. x antal kroner for mad og x antal kr. for legetøj/boligvarer osv.

Findes der sådan et budget-redskab derude?

Eller er det måske noget Dinero har gang i?


Pf1000tak

/Susanne

Tilmeldt 18. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

I Spiir har du faktisk mulighed for at gøre det du efterspørger og endnu mere :)

Du kan ikke bare kategorisere poster, men også dele dem op i flere poster, tilføje noter, tilføje bilag og skifte dato på dine poster. 

Det hele gør du ved at gå ind i en post og trykke på menu-knappen nede i højre hjørne.

Vh.

/Marvin 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med på, hvorfor du kalder det et budget-program, hvis du indlæser alle poster fra banken. Så er det vel nærmere et rapporteringsprogram? Jeg har lavet det, du efterspørger for at finde kontonumre på bankposteringerne inden import til et regnskabsprogram. Send mig en mail, så kan du evt. sende testdata, og vi kan tale om det. Jeg kan forære dig første version af programmet, når jeg har sat det op, som du ønsker det. 

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, måske har det ændret sig, siden jeg kiggede på spiir.dk sidst? Jeg vil kigge på det igen, tak :0)

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Jeg er ikke helt med på, hvorfor du kalder det et budget-program, hvis du indlæser alle poster fra banken. Så er det vel nærmere et rapporteringsprogram? Jeg har lavet det, du efterspørger for at finde kontonumre på bankposteringerne inden import til et regnskabsprogram. Send mig en mail, så kan du evt. sende testdata, og vi kan tale om det. Jeg kan forære dig første version af programmet, når jeg har sat det op, som du ønsker det. 





Med "budget" mener jeg et program der kan vise mig en overordnet oversigt per måned, for hvormeget jeg har brugt i de forskellige kategorier jeg nu engang sætter op, sådan at jeg kan få en detaljeret oversigt over min økonomi og mit forbrug hver måned.. budget er muligvis ikke det rigtige ord, lad mig endelig vide hvis der findes et bedre ord :0)

Tusind tak for dit fine tilbud, men jeg vil have noget jeg selv kan sidde og ændre i - spiir var noget begrænset i deres kategorier da jeg kiggede på det sidst (fastsat af dem, og jeg kunne ikke lave mine egne kategorier), men måske har de ændret det, sådan at man selv kan ændre det hele nu.

Igen mange tak for din tid og dit svar :0)

Mvh,
Susanne 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok bare kalde det en rapport over mine bankposteringer, men det må du selvfølgelig selv bestemme.. Du vil selv kunne ændre i det, jeg forærer dig. Hvem ved, måske kan vi sælge det efterfølgende :-D

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

bommarius:

Hej Susanne

I Spiir har du faktisk mulighed for at gøre det du efterspørger og endnu mere :)

Du kan ikke bare kategorisere poster, men også dele dem op i flere poster, tilføje noter, tilføje bilag og skifte dato på dine poster. 

Det hele gør du ved at gå ind i en post og trykke på menu-knappen nede i højre hjørne.

Vh.

/Marvin 



Nu har jeg fået kigget på Spiir, men de er desværre ikke blevet fleksible nok til mit formål. Spiir er fantastisk, og giver et godt overordnet overblik, men jeg ønsker at  kunne være mere præcis - feks. vil jeg ikke sætte "hobby & sportsudstyr" i samme kategori, men kan ikke dele det op i Spiir... og jeg kan stadig ikke lave mine egne kategorier - systemet tilbyder at lave underkategorier, men accepterer stadig kun deres egne kategorier.
Jeg kan skrive noter og tags, men at gøre det i spiir, ville tage længere end når jeg sidder og gør det i "hånden" på papir, eller i excel.

Jeg tror der er et marked for noget henad det, Spiir tilbyder, men mere customisable. :0)

Men igen tusind tak for din tid og din hjælp :0)

/S 
 

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Jeg ville nok bare kalde det en rapport over mine bankposteringer, men det må du selvfølgelig selv bestemme.. Du vil selv kunne ændre i det, jeg forærer dig. Hvem ved, måske kan vi sælge det efterfølgende :-D 


Hej Jørgen,
hvis jeg selv kan ændre kategoriernes titler osv, er jeg meget interesseret - og jeg vil gerne være testperson.  

Hvad gør jeg for at være med?

Mvh, 
Susanne
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)