Hej AminoVenner. Først vil jeg gerne sige tusind tak til mine AminoVenner. Jeg sidder på et kontor for mig selv, og kommunikerer professionelt stort set kun med folk indenfor min egen branche. Et lille lukket og nørdet netværk :) Inspireret af en tyrkisk kollega overvejer jeg at bruge en uges tid og redesigne min hjemmeside. Men men men. Der skal jo gerne være en mening med galskabet før jeg hiver en uge ud af kalenderen, så jeg vil gerne have jeres kommentarer og feedback på denne hjemmeside: http://www.mekan360.com/index1.php Jeg vil ikke fortælle så meget om mine egne tanker - hverken om konceptet, indholdet, fordele og ulemper, da jeg ikke vil "farve" jeres svar. Men jeg vil meget gerne have jeres mening om følgende: 1) Førstehåndsindtryk - hvad synes I? Forvirrende? Overbevisende? informativt? Lidt for meget af det gode, eller Top Dollar? 2) Generelle ulemper ved sådan et web site? 3) Generelle fordele ved sådan et web site? Skal www.wideeyes.dk dreje rundt eller er det bedre som det fremstår nu? Jeg glæder mig som altid til jeres konstruktive kritik. Hilsen Morten |
På jysk: "Det er noget gylle"
Det tager alt for lang tid at loade og alt for meget fis.
Personligt HADER jeg musik og lyd på hjemmesider.
Efter min mening: "D'et en OM'er".
Beklager de hårde ord, men det er min mening.
/Nordjyden.