Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - links mm.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 13. Jun 17
Indlæg ialt: 8
Fra  TJMservice Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har med en kammerat startet en rengørings virksomhed som henvender sig til både privatrengøring og erhvervsrengøring.

da der jo er mange om buddet ønsker jeg nogle råd til SEO, siden det drejer sig om er: Https:/www.tjmservice.dk - Jeg har en AdWords kampagne kørende hvor jeg ligger på side 4-5 (nogle gange) og kan udover annoncen nærmest aldrig finde min egen sideSad har lavet diverse meta tags og er så småt begyndt at fatte en lille smule MEN burde jeg out source min SEO eller skal jeg blot væbne mig med tålmodighed? og igen er der nogle der har gode fif tager jeg imod dem alle med kyshånd.

på forhånd tak Big Smile

Marc 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Det kommer an på, hvor mange penge I vil lægge i online marketing. Hvis I ligger på side 4-5, så kommer der formentlig ingen kunder. I kan sagtens lære SEO, Adwords osv, men det kommer til at tage tid. Nu kender jeg ikke til jeres budget, men jeg vil anbefale jer at få hjælpe ude fra. Ja, det koster, men I får også en masse kunder. Derfor kan det ses som en investering fremfor en omkostning (selvom det er en omkostningen - jeg håber, I kan følge mig).

Selvfølgelig taler jeg for, at I skal betale for det. Jeg kan nemlig hjælpe jer med at blive mere synlige på nettet og få flere kunder online. Jeg tror dog alligevel på, at I kan skabe mere værdi, hvis I laver noget, I er gode til. Så ordner jeg den online del. I kan altid tage over, når/hvis I lærer mere om online marketing. :) 

Venlig hilsen

Frederik Rohde

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med alt det du kan gøre onsite. Her er plads til forbedringer.

Start med at beslutte dig til hvilken søgning hver side skal optimeres efter, og tweak så tekster, titles og overskifter efter dette.

Du bør have 1 h1 heading på hver side og gerne nogle h2'ere. Pt. er det lidt rodet hvad du har. Nogle steder KUN h4 headings og andre steder noget andet.

Forsiden har slet ingen tekst - hvilket er ret skidt hvis du ønsker at ranke på "rengøring hovedstanden" eller "rengøring i københavn".

Alle dine titles kan forbedret en del. De starter alle med firmanavnet. Det bør lavet om så det starter med det vigtigste søgeord: https://www.google.dk/search?q=site%3Atjmservice.dk&oq=site%3Atjmservice.dk&aqs=chrome..69i57j69i58.1789j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Tjek også denne guide til onsite seo: http://www.jonathanlindahl.dk/on-page-seo/ 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er ikke helt nemt, men med lidt held alligevel noget man selv kan lære.

Hvis der er 3000 - 5000 kr. til linkbuilding hos en ekspert, så er det klart en fordel. De ved alt og lever af det.

Omvendt kan du spare mange penge ved at gøre det selv. Der findes et hav af guider til perfekt SEO, og mange af dem er lige at gå til. Men gør dig selv sen tjeneste at forstå hvad der skrives. Er der noget du ikke forstår, så ud på Google og se hvad det betyder. 

Du kommer ikke på side 1 øverst. Eller der er ikke nogen garanti, men chancen er til stede. Både hvis du selv laver arbejdet og hvis du får andre til det.

Det grundlæggende er at lave en hjemmeside der er informativ og fyldt med guld til de besøgende. Dine tekster skal være lange, og give genial, oplysende og værdifuldt indhold. Der er slet ikke nok tekst på jeres hjemmeside.

Der skal være fokus på dit søgeord. Rengøring. men siden skal ikke stoppes med ordet. Placer det hellere øverst, hvor det giver mening. Det samme med andre ord der kunne søges på, eller ord der betyder det samme eller ligner. Gulvvask, tørre støv af, støvsuge osv.

Sørg for at leverandører linker til dig og at du bliver oprettet på forskellige firmasider. De gule sider, Krak og hvad de ellers hedder. Alle links til din side er med til at gøre siden mere spiselig for Google. Men det skal have en vis kvalitet. Hvis en side om sko linker til dig, er det nok ikke særlig naturligt, og får kun lav værdi. Men det første link til din side kan jo komme fra Amino, og det er jo et godt link :-)

// Lars

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bagsværd
Tilmeldt 13. Jun 17
Indlæg ialt: 8
Fra  TJMservice Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de gode svar :) - der er massere at tage fat i kan jeg se.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

Jeg vil anbefale dig at allokere en god halv time til at læse min nye SEO guide

Den indeholder alt, hvad du har brug for at vide om SEO.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Det er mange ting, som du kan foretage dig. Størstedelen af dem er allerede nævnt her i tråden. 

Men det kan godt betale sig at outsource bl.a. tekster til mindre bureauer, da det ikke er en særlig stor omkostning, og fordi det vægter højt med godt skrevet tekster.

Ellers skal du ikke investere særlig mange penge i det. Brug noget tid på at sæt dig ind i det, også skal du bare vente.

Du skal bare lære, at man med Google (især SEO) skal være meget tålmodig. Det tager tid ;o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

SEO tager tid og man skal have en god portion tålmodighed når man arbejder med det. 

Det gode er, at det så også betaler sig af i sidste ende :)

Du har allerede fået nogle gode og kompetente svar her i tråden og du kan evt. også prøve at køre en gratis SEO rapport med mit tool her: http://seorap.dk 

knæk og bræk med det!

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Tillykke til din kammerat og dig med jeres nye rengørings virksomhed. Hos os arbejder vi også dagligt med SEO og det er et stort arbejde og tager rigtig mange timer af ens arbejdstid samt "fritid" og et rigtig godt fif herfra ville være, kontakte et SEO firma og få dem til at gøre det ordenligt for jer til at start med, for eller stikker jeres arbejdstimer af, I skulle jo meget gerne tjene jer penge ved at gøre rent. :-) 

Håber i kunne bruge mit fif = Få SEO firma til at hjælpe jer med jeres SEO og måske i kan hjælpe disse SEO nørder med deres rengøring hihi. bom bom :-)

Udover dette, så kan vi tilbyde jeres nye rengørings virksonhed Profiltøj f.eks T.shirts, sweatshirts, serivcebukser samt smart jakker med jeres logo tryk på sådan at i synlige i gadebilledet når i kommer rundt til jeres kunder. i kan nærmere på vores Tryk og broderi her :-) og i er velkommen til at tjekke vores Profiltøj ud også. og gi et ring eller skrive en email på mail@pro-dress.com hvis der er noget som har interesse for jer, så strikke vi et forbrugervenligt tilbud sammen.

Rigtig god vind fremover med jeres nye virksomhed.

Mvh

Mikkel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)