Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til løn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg har en IVS virksomhed og jeg skal til at betale løn til mig selv. Behøver man at træk penge  for ferie og pension ??

Med venlig hilsen

Khalid Bousamaki

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke umiddelbart

Dog vil jeg klart anbefale dig at bruge et lønbureau. Eksempelvis bruger vi ved Modified Solutions kun Danløn, og har gjort det igennem like 5 år - de svarer altid hurtigt tilbage på support og så koster det vist nok kun 20kr per lønseddel. Er du en mand i firmaet er det jo kun 20kr plus moms hver måned i løn håndterings udgifter.

Desuden er det pisse simpelt når det er sat op, tror det tager mig 10-15 minutter at lave løn til ti mand.

Khalid B:

Hej alle sammen :)

Jeg har en IVS virksomhed og jeg skal til at betale løn til mig selv. Behøver man at træk penge  for ferie og pension ??

Med venlig hilsen

Khalid Bousamaki

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Khalid,

Tag et kig på "Pento - lønsystem" - det kan hjælpe dig med hvordan og hvorledes.

Du betaler 20,- pr. lønseddel du udskriver.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Khalid B:

Hej alle sammen :)

Jeg har en IVS virksomhed og jeg skal til at betale løn til mig selv. Behøver man at træk penge  for ferie og pension ??

Med venlig hilsen

Khalid Bousamaki

nej du er adm. dir og dermed ikke omfattet af ferielov og jo heller ikke af pension. Det er derfor frivilligt. 
Nogle foretrækker at afsætte direktørens latente feriepenge sammen med evt øvrige ved at køre det med ferie. Det er lovligt hvis man har en kontrakt der siger, at ferieloven skal følges, og man flytter så en udgift ind i regnskabet - men NEJ du er ikke forpligtet på nogen måde til at rode med feriepenge og pension

Du bør bruge enten skats gratis letløn eller f.eks. www.danlon.dk eller et af mange andre nye lønsystemer til indberetning så skat kommer korrekt på

Du lyder som et nyt IVS - læs lige disse 12 gode råd og check af, at du har alt korrekt og ikke ryger ind i bod eller besvær http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)