Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af alkohol?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har "fundet" på mine egne shots, og tænkte på hvor skal jeg starte hvis jeg vil have dem på flaske og sælge dem? Vil gerne sælge dem fra egen hjemmeside, så tænker umildbart "bare" jeg skal have fat i en producent.

I shottet er der bla. Cuba, er det noget jeg skal have tilladelse af dem til at bruge, før jeg måske sælge dem?

Hvad skal jeg gøre for at komme videre?

På forhånd tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Cuba hvad dælen er det ?  

Start med at lave en markedsundersøge af om der overhoved er interesse for dit produkt. 

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det første var for sjov, men her er et link til cubas hjemmeside: http://www.cubavodka.com/

Hvordan skulle man lave en markeds undersøgelse af "mine" hjemmelavet shots? De plejer at hitte ved venner og bekendte når man har dem med til fester, men ved ikke lige hvordan man ellers skal få fleres mening.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

UnScope:
De plejer at hitte ved venner og bekendte når man har dem med til fester, men ved ikke lige hvordan man ellers skal få fleres mening.

Vel ikke så mærkeligt at det hitter når det er gratis til en fest, glem alt om at bruge venner til at vurdere dit produkt.  Spørgsmålet er om folk overhoved er villigere til at betale for det?   Hvis du ikke en gang har nogle ideer til at lave en markedsundersøge af dit produkt, bør du nok overveje om du overhoved er klar til at starte et sådan projekt.

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har bestemt en idé, men ved ikke om det tilladt! Tænker bla at stille en bod op inde i byen, og så uddele gratis, så folk kan smage dem, men om det tilladt ved jeg ikke, eller om det noget man overhovedet kan bruge. 

Tænker også man kan bestille nogle flasker hjem, og så stå og lave nogle hjemme, og så uddele gratis, til forskællige events.

Men er stadig tvivl om når jeg bruger et af cubas produkter i mit shot, om jeg så overhovedet må have det i dem, når det skal sælges.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En flot 2017 stils hjemmeside med flot look samt billeder kan jeg godt hjælpe med 25% resten af måneden

Mail: mathiasjv1321@hotmail.com

Jeg har eksempler hvis intra

samt logo kan jeg også hjælpe med!

/Mathias

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal naturligvis have tilladele til produktion af fødevare hos fødevarestyrelsen.  smagsprøver på offenlige steder tvivler jeg på er lovligt, men der må du spørge hos politiet.

Bruger du f.eks Cubas produkter i dit produkt vil det formodenlig blive alt for dyrt at producere,  Vodka smager jo ikke af noget så for at være konkurrencedygtigt må du bruge ren ethanol (sprit)  eller en no name vodka.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor laver du ikke bare hurtigt noget karamel på en stegepande og opløser det i noget vodka - så er du ude over din 'cuba-krise' Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)