Og det er sikker helt rigtigt :-) Nu blev jeg lidt nysgerrig, så ved at kigge i filen for systemsikkerhedskopi, fandt jeg på min komputer en licens-fil her: C:\Users\Prospeed\AppData\Roaming\SummaSummarum\Brugerdata\sumlic.ini Og det gælder så for version 3.8x og ikke for tidligere versioner (men da har man sikkert også kunne indlæse sikkerhedskopien). @Lars, har du slet ikke gemt en systemsikkerhedskopi? |
Jo, vi tog en kopi inden vi fik opdateret, og jeg har kigget i den, ingen koder desværre. jeg husker vi tidligere, ved skift af maskine, har haft samme/lignende problem, det var før E-Conomic overtog programmet, og dengang gjorde vi et eller andet ved telefon konsultation, men det er væk fra både husker og papir :-(, der er vel snart ikke andet for en at købe et nyt program, men det der med månedsbetaling huer mig ikke, kan man ikke mere bare købe et program? Så må vi jo taste de tre regnskaber ind igen :-(