Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSumarum problemer

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

 - men de svarede, at jeg bare skulle gemme en systemsikkerhed i f.eks. dropbox. Ved indlæsning af program exe på ny maskine ville der så være 14 dage hvorunder man kunne indlæse sikkerhedskopien og den ville indeholde godkendelsen uden videre

Og det er sikker helt rigtigt :-)

Nu blev jeg lidt nysgerrig, så ved at kigge i filen for systemsikkerhedskopi, fandt jeg på min komputer en licens-fil her:

C:\Users\Prospeed\AppData\Roaming\SummaSummarum\Brugerdata\sumlic.ini

Og det gælder så for version 3.8x og ikke for tidligere versioner (men da har man sikkert også kunne indlæse sikkerhedskopien).

@Lars, har du slet ikke gemt en systemsikkerhedskopi?

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, vi tog en kopi inden vi fik opdateret, og jeg har kigget i den, ingen koder desværre. jeg husker vi tidligere, ved skift af maskine, har haft samme/lignende problem, det var før E-Conomic overtog programmet, og dengang gjorde vi et eller andet ved telefon konsultation, men det er væk fra både husker og papir :-(, der er vel snart ikke andet for en at købe et nyt program, men det der med månedsbetaling huer mig ikke, kan man ikke mere bare købe et program? Så må vi jo taste de tre regnskaber ind igen :-(

Tilmeldt 17. May 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver en del gange at E-Conommic ikke vil hjælpe dig.

Det var da ikke E-Conommic, der købte Summarum, men derimod Visma.
Har du prøvet at kontakte www.visma.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Milling:

Jo, vi tog en kopi inden vi fik opdateret, og jeg har kigget i den, ingen koder desværre. 

Du kan ikke finde koder i systemsikkerhedskopien ved at kigge i den.

Har du prøvet at indlæse denne systemsikkerhedskopi?

Det er ikke det samme som sikkerhedskopi (af regnskab).

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan66:

Det var da ikke E-Conommic, der købte Summarum, men derimod Visma.

Det er helt korrekt!

Men Visma købte så senere E-Conomic, og senere igen Dinero ;-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, det er Visma supporten der har svaret mig, mente at det var et fedt :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Milling:

Jo, vi tog en kopi inden vi fik opdateret, og jeg har kigget i den, ingen koder desværre. jeg husker vi tidligere, ved skift af maskine, har haft samme/lignende problem, det var før E-Conomic overtog programmet, og dengang gjorde vi et eller andet ved telefon konsultation, men det er væk fra både husker og papir :-(, der er vel snart ikke andet for en at købe et nyt program, men det der med månedsbetaling huer mig ikke, kan man ikke mere bare købe et program? Så må vi jo taste de tre regnskaber ind igen :-(

når du indlæser den kopi - virker den så slet ikke for dig - så kunne det være fordi det er to forskellige updateringsversioner (ex du har sikkerhed i 3.0 og indlæser program i 4.0) Ellers vil indlæsning af kopi jo vise de regnskaber og så skulle det også være godkendt. Man har 14 dage fra indlæsning på ny maskine til at indlæse sikkerhed - svarende til prøveperioden hvor man gratis kan tilgå programmet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)