Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSumarum problemer

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Toffbiker:

Der findes ingen linje "entries" under \software\stone's software\summapro\start ?

Nej, hvis oplysningerne havde været der, ville programmet jo have virket.

Toffbiker:

Når vi prøver med cvr + navn og andet for at gætte skriver den forkert kode og navn - det må jo ligge et eller andet sted?

Nej, ikke hvis de er blevet slettet under opdateringen.
Jeg har fundet en aktiveringskode til version 3.81, og den virker også i Windows 10
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Risikoen OM jeg husker ret er - at versioner før 4.0 kan crashe i win 7 og frem .- og dermed tager man sig en risiko for, at hele programmet er væk. De løste aldrig problemet med hvorfor - og ville derfor - som jeg husker det, ikke garantere win 7 og frem med andet end version + 4.0 (derfor de lavede updaten)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, jeg har skrevet til E-Conommic og klaget min nød, ved ikke om det hjælper, ellers vil jeg godt prøve din kode, hvordan får jeg fat i den?

Lars

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanke: Man kan ikke selv tilføje linjen "entries" med Notepad og derefter værdierne for log in, altså selvvalgte værdier?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Milling:

Hej igen, jeg har skrevet til E-Conommic og klaget min nød, ved ikke om det hjælper, ellers vil jeg godt prøve din kode, hvordan får jeg fat i den?

Hej Lars

Hvis E-Conomic ikke vil hjælpe dig, kan du jo bare skrive til mig - evt. via Prospeed.dk ;-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Milling:

Tanke: Man kan ikke selv tilføje linjen "entries" med Notepad og derefter værdierne for log in, altså selvvalgte værdier?

Nej, så let går det ikke ;-) Du skal selvfølgelig bruge nogle rigtige værdier.

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) nej selvfølgelig ikke, men det vil så også sige at et eller andet sted i programmet ligger de rigtige værdier? Men hvor? jeg regner med at høre fra E-Connomic i dag, positivt :-), ellers kontakter jeg dig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Lars Milling:

Tanke: Man kan ikke selv tilføje linjen "entries" med Notepad og derefter værdierne for log in, altså selvvalgte værdier?

Nej, så let går det ikke ;-) Du skal selvfølgelig bruge nogle rigtige værdier.

Ved du hvordan det fungerer. Når man indsætter værdierne - er det så en server hos Visma der godkender første gang - og siden fungerer programmet uden kontrol af Visma ved åbning - da det jo fungerer offline=?

tilsvarende fungerer det jo hvis man læser program ind på ny maskine og så indlæser systemsikkerhedskopi, hvor retten til brug kommer med - så det må være en engangsgodkendelse?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Ved du hvordan det fungerer. Når man indsætter værdierne - er det så en server hos Visma der godkender første gang - og siden fungerer programmet uden kontrol af Visma ved åbning - da det jo fungerer offline=?


tilsvarende fungerer det jo hvis man læser program ind på ny maskine og så indlæser systemsikkerhedskopi, hvor retten til brug kommer med - så det må være en engangsgodkendelse?

Hej John

Ja, det er en engangsgodkendelse.

Hvordan det fungerer, har jeg ikke undersøgt, men jeg gætter på at det er en offline verifikation.

Ved opdatering til version 3.8 fik jeg tilsendt en aktiveringskode, hvor man tidligere (til og med version 3.7) brugte et reg.navn og et reg.nr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Hej John

Ja, det er en engangsgodkendelse.

Hvordan det fungerer, har jeg ikke undersøgt, men jeg gætter på at det er en offline verifikation.

Ved opdatering til version 3.8 fik jeg tilsendt en aktiveringskode, hvor man tidligere (til og med version 3.7) brugte et reg.navn og et reg.nr.

stemmer med hvad jeg troede. Jeg bad dem om en aktiveringskode - for det tilfælde at deres server en dag ikke længere fandtes (når de nedlægger summa helt) - for det tilfælde at jeg skulle installere på ny win 10 maskine - men de svarede, at jeg bare skulle gemme en systemsikkerhed i f.eks. dropbox. Ved indlæsning af program exe på ny maskine ville der så være 14 dage hvorunder man kunne indlæse sikkerhedskopien og den ville indeholde godkendelsen uden videre

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)