Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat af fri kost

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der ved hvad man ca. betaler i skat af fri kost pr. medarbejder i en cateringvirksomhed?

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 13:10

Lene Ø:

Hej er der nogen der ved hvad man ca. betaler i skat af fri kost pr. medarbejder i en cateringvirksomhed?

Skatterådet har nogle satser for Fri Kost. Disse satser ligges til den ansattes indkomst og bliver beskattet som om det var løn.

Fuld kost pr. dag 75 kr.

To måltider pr. dag 65 kr.

Et måltid pr. dag 40 kr.

Hvad det koster i decideret skat afhænger af den enkeltes skatteforhold, men i runde tal omkring 50 % af ovenstående.

Tilmeldt 7. Jun 17
Skrevet kl. 13:21

det er mig selv der er ejer og jeg udbetaler ikke løn til mig selv. Tænkte jeg skulle taste tallet i dinero

Tilmeldt 19. Jan 15
Skrevet kl. 13:23

Lene Ø:

det er mig selv der er ejer og jeg udbetaler ikke løn til mig selv. Tænkte jeg skulle taste tallet i dinero

Er det fri kost til dig som indehaver eller fri kost til en af dine ansatte?

Tilmeldt 7. Jun 17
Skrevet kl. 13:29

det er mig som indehaver... er det ikke det samme som hvis det var en medarbejder?

Tilmeldt 19. Jan 15
Skrevet kl. 13:32

Lene Ø:

det er mig som indehaver... er det ikke det samme som hvis det var en medarbejder?

Ikke helt.

En selvstændig erhvervsdrivende beskattes ved at justere bruttoindkomsten, prøv at kigge på satserne i dette link http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=2061414&chk=214126

Men princippet er lidt det samme, beløbet ligges oveni din indkomst også betaler du skat heraf.

Tilmeldt 7. Jun 17
Skrevet kl. 13:45

så hvad gør jeg lige når jeg ikke udbetaler løn? min indkomst er beregnet 1 gang om året efter overskud. Skal jeg taste et beløb i Dinero hver måned eller skal min revisor klare det ved årsregnskabet? Og tak for hjælpen.

Tilmeldt 19. Jan 15
Skrevet kl. 13:49

Lene Ø:

så hvad gør jeg lige når jeg ikke udbetaler løn? min indkomst er beregnet 1 gang om året efter overskud. Skal jeg taste et beløb i Dinero hver måned eller skal min revisor klare det ved årsregnskabet? Og tak for hjælpen.

Jeg ville umiddelbart holde det ude af bogføringen i Dinero, også lade revisor medregne det når året er omme og din samlede indkomst skal gøre op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Réponse rapide : jonhPECHET.aide@outlook.fr
Bonjour,Je suis un particulier qui offre des prêts à l international. Disposant d'un capital
qui servira à octroyer des prêts entre particuliers à court et long terme allant de
3000 à 500.000 à toutes personnes sérieuses étant dans le réelle besoins, le taux
d'intérêt est de 2% l'an .J'octroie des prêts Financier , Prêt immobilier , Prêt à l'investissement,
Prêt automobile , Prêt personnel . Je suis disponible à satisfaire mes clients en une durée maximale de 2 Jours suivant la réception de votre formulaire de demande.
Personne pas sérieux s'abstenir

Mr jonh PECHET .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Réponse rapide: jonhPECHET.aide@outlook.fr
Bonjour, Je suis un des Particulier Qui offre à l'international Prêts. D'un capitale Disposant
Qui à octroyer des servira entre particuliers à Prêts tribunal une longue de terme Allant
3000 à 500 000 à Sérieuses personnes being TOUTES Dans le Réelle needs, le Taux
d'Intérêt Est de 2% l'an des .J'octroie Prêts Financeur, pret immobilier, à l'investissement prêt,
automobile Pret, personnel Pret. Je suis disponible A mes clients une Satisfaire maximale de juin 2 Durée Jours suivant la réception de Votre formulaire de Demande.
Pas sérieux personne abstenir

M. jonh PECHET.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)