Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrivejob til 14-årig?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mino

Mino 2096:

Jeg vil rigtig gerne skrive et indlæg. Hvad skal dette indlæg helt præcis handle om? :)

Jeg vil også rigtig gerne oversætte dine tekster, hvis der stadig er mulighed for det? 

eCmandk er en cloud løsning af det system som vi bruger til at styre logistikken på vores webshops. Vi har tidligere programmeret dette i en on prem løsning, men er ved at bygge den som cloud løsning på ecman.dk. Vores formål er først og fremmest at den skal dække vores eget behov, men vi har et ønske om at andre webshops skal have lov til at bruge den gratis. Når vi nu skal bygge den til os selv, kan vi lige så godt lade andre få glæde af den også :-)

Men indtil videre har vi kun releaset meget lidt funktionalitet, og projektet er meget i sin opstarts fase. Så lige nu er vi bare ude efter noget content der kan hjælpe lidt på vores SEO. Ordet er derfor frit, du kan skrive om lige hvad der passer dig. Oplægget vil komme på som gæste indlæg.

Men jeg syntes det ville være bedst hvis du skrev noget der var relateret til iværksætteri. Det kunne jo eventuelt være din egen historie :-) Ellers prøv at tænke over hvad du gerne vil læse om på nettet som nyopstartet iværksætter.

Som tidligere skrevet betaler vi gerne 100 kroner for 500 ord, men vi kræver en faktura fra dig for at kunne betale dig. Hvis ikke andet kan du jo oprette en gratis profil på ecman.dk og lave fakturaen til os der :-)

Hvis vi er glade for indlægget, og kan se det genererer trafik, så køber vi gerne flere blog inglæg til dig. Vi har flere forskellige sites, så vi kan altid bruge indlæg til vores blogs.

Omkring produkt oversættelse, så skal jeg lige have dannet mig et overblik over hvor langt de er kommet i Indien. Men start med blog indlægget, så har vi gang i kontakten, og vi kan tage produkt teksterne løbende :-)

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)