Hej folkens.
Jeg er pt. igang med at projekt gennem min virksomhed, Easy-Web, hvor jeg blandt andet skal sælge CMS-systemer til turist-bureauer i Sydamerika. Da Easy-Web var et navn jeg blot var heldig at få et DK-domæne med engang, er det ikke muligt for mig at få et .com domæne med samme navn, Jeg ville foretrække at finde et navn, hvor jeg kunne få andre domæner, blandt andet .com, .cl og lignende, hvor jeg kunne sælge systemet fra.
Jeg har dog svært ved at finde på noget selv, og jeg søger et navn som både kan udtales på engelsk og spansk. Det skal samtidig være ledigt .com, og gerne være lidt "unikt", noget som folk husker.
Da jeg er ret dårlig til at finde på sådan nogle navne, og allerede har siddet og tåget over det mange gange, ville jeg høre om der var nogle af jer, som eventuelt havde nogle ideer? |
Hej
Jeg kan ikke hjælpe dig med et godt navn, men prøv lige selv at lege med den Domain name generator der findes her: http://www.nameboy.com/ Den kan foreslå mange forskellige muligheder, og med det samme vise om de er ledige.
F.eks. er easierwww ledig.
Et enkelt hint: Når du har lavet en søgning kan man ikke se svarene før man blader langt ned på den viste side.