Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambitiøs iværksætter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Det her indlæg handler mere om råd om vejledning. 

Min kæreste har eget autoværksted og har været selvstændig i en del år. Nu har vi så besluttet at vi vil prøve at udvide kundekredsen samt tilbyde ekstra service. derfor har vi valgt at lave en hjemmeside, men vi tænker selvfølgelig over om vi skal betale en for at oprette den professionelt eller om vi i opbygnings fasen godt kan bruge den vi har opbygget nu.

Vores hjemmeside er www.noeraa-auto.dk  

Vi ønsker gerne iværksætters syn på det, da det selvfølgelig også handler om hvordan man investere sine penge. 

Vi håber i vil tage godt imod os.

De bedste hilsner 

Jesper og Carina

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

jeg tænker lidt... vil en hjemmeside gavne jer?

har ikke svaret... men når jeg tænker mekaniker så tænker jeg ikke at jeg vil bruge nettet til at finde ham via en hjemmeside... der vil jeg være kørt forbi ham og tænke... han får lige lov til at prøve at lave min bil næste gang... eller at jeg kender nogen der kender nogen.....

udover det så er en hjemmeside en ting..... men det koster mange penge at fortælle folk den findes.... og i og med en mekaniker ikke er en man bruger mere end cirka 1-2 gange om året... så vil det jo ikke være en hjemmeside man besøger tit..... hvis overhovedet mere end 1 gang....

så (uden at have set det) brug hellere tid og penge på at få jeres grund og værksted til at se rent, flot og moderne ud... så i ikke ender i segmentet lige over hjemmefuskere.... og opbyg navnet med god service... hvilket jeg dog tror i allerede har et godt navn siden i har været igang i nogen år....

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carina (og Jesper),

God idé med en hjemmeside.

Den I har i dag er rent designmæssigt ikke så imødekommende, men det vil jeg mene er sekundært ifht. spørgsmålet om hvorvidt I skal have den lavet professionelt.

Det vigtigste er at I får kortlagt hvor god den hjemmeside I har i dag er ifht. SEO (Søgemaskineoptimering). Dvs. hvordan performer den på Google primært, og har den det der skal til grundlæggende for at I kan bruge den som en platform at bygge videre på.

Sagt lidt firkantet, hvis I ikke beskæftiger jer med SEO og markedsføring af jeres side, er der heller ikke nogen mennesker der finder den.

Så derfor, mit råd vil være at hvis I ønsker at finde en der kan hjælpe jer med siden professionelt, så sørg for at I vægter SEO mv. højere end bare det at "få en flottere hjemmeside".

Her er i øvrigt nogle gode blog-indlæg fra den geniale Micky Weis som kunne være nyttige for jer at læse:

https://www.mickyweis.com/lokal-markedsfoering/

https://www.mickyweis.com/markedsfoering-af-en-bilforhandler/

Held og lykke med projektet, og I skal være velkomne til at kontakte mig hvis I har brug for yderligere sparring omkring projektet.

God weekend.

Mvh. Lars

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Hej Jesper og Carina
Jeg så i søgte en hjemmeside jeg laver dagligt professionalle hjemmeside samt logo hvis du er intra
Jeg har 25% i denne måned på alt 
Jeg har et tilbud der hedder 3000 kr for en færdig samlet professionalle hjemmeside og logo oveni for 300 kr
/Mathias
OnlineItSupport
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper og Carina,

Det er en rigtig god idé med en hjemmeside. Det er faktisk ikke særlig længe siden, at jeg hjalp en automekaniker til at få markant flere kunder lokalt - netop via en hjemmeside (fokus på CTA, opringninger) og Google AdWords.

Derfor kan en hjemmeside gavne helt vildt meget. Men enten skal i købe et professionelt tema for lige under 1.000 kr. ellers skal i investere i en webdesigner. Det går ikke, at man som forbruger får en skævt indblik i jeres forretning, fordi jeres hjemmeside ligner noget fra før 2. verdenskrig Wink

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen

SEDIA.DK

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fokus på jeres hjemmeside skal ligge på troværdighedsskabende elementer. F.eks. ville jeg putte den pæne mekaniker, Jesper, på forsiden i stedet for en udtjent Ford Transit. Og så bør "Hvem er vi" skrives grundigere.

Det vil være meget fint med et enkelt rigtig godt tilbud, som typisk kan lokke nye kunder til at kigge ind her. Det kunne være A/C-service, polering, gratis lygtetjek eller lign. 

Mere fokus på jeres henteservice, som er delvist unik.

I bør desuden lave en decideret landingpage for jeres markedsføring via sociale medier. Igen med Jesper i fokus.

Når jeg besøger en lokal mekanikers hjemmside, forventer jeg ikke, at den er top-fancy. Det her er OK, hvis det er fint med jer, at det signalerer, at "hjemmeside, det er sgu noget vi selv lige flikker sammen".

God vind.
I er på rette vej.


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)