Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback efterlyses

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i overser bagsiden af medaljen ved at guide kunden igennem på den måde forhindre man samtidig kunden i at blive spontant inspireret til impulskøb m.v.

I udelukkelsesmetoden opnår du måske hurtigere at kunden finder frem til 1 præcist ur - men samtidig ligger du forhindringer i vejen for mersalg til samme kunde da du ikke på anden vis reklamere for andre produkter i butikken. Der er altså kun 1 lille link ude i menuen til at foranledige et mersalg og det er måske ikke helt hensigtsmæssigt.

Derudover vil jeg gerne lige kommentere på mikkels "mennesket er visuelt" og konstatere tørt at "google er teksxtbaseret" alle dine billeder her f.eks. (http://www.uretilalt.dk/shop/herreure-32s.html) er ligegyldige i den henseende da ingen af dem er ALT tagget eller på anden vis udgør en søgemaskinemæssige værdi. Derudover så virker links på Citizen og Pulsar ikke og jeg er egentlig ikke imponeret af de billeder eller opsætningen af dem.

Derudover så har du jo nogle store og flotte produktbilleder men teksten til dem på kategorisiderne er ikke særlig god, ud over at det næsten er for småt så er det måske lige overkill nok med alle de tal på kategorisiden. Har du overvejet kun at sætte Leveringstid, sparet og pris på? Eller i det mindste at strukturer det lidt bedre/mere overskueligt.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:19

Hej

Ang. muligheden for impuls/tillægskøb, kan man jo ved valg af et specifikt ur, liste diverse tillægskøb som passer til uret, samt evt. liste ure til det modsatte køn, der passer i stil. Men du har ret, umiddelbart ligger butikken ikke op til tillægskøb 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:45

Hej

Observation (tankeeksperimentet) er et utroligt stækt værktøj, både til opbygning og idegenerering ift. at give en bedre brugeroplevelse. Ud over at du selv gør dig nogle tanker, kan du jo evt. prøve at følge efter en kunde ind i en butik startende fra butiksviduet, og observerer en kundes opførelse, de spørgsmål kunde stiller og bliver stillet, vurderer hvilket formål kunden har og kundens handlingsmønster generelt. Læg også mærke til hvordan personalet opfører sig. Hvis du er fræk nok, kan du evt. spørge kunden ude på gaden efterfølgende hvordan købsoplevelsen var.

Gør det med nogle flere kunder. Kunder er jo forskellige, både i hensigt og måde at opfører sig på. 

Jeg købte rent faktisk et ur her til jul. Ikke til mig selv men til min kone. Hvilket sikkert er et typisk scenarie omkring juletid. Det var en god købsoplevelse, og jeg vil da gerne dele nogle af de ting der indgik i købsoplevelsen.

Jeg var usikker på hvilket ur hun skulle have, men jeg fortalte at jeg mente at et simpelt, moderne og anderledes ur, ville være sagen, hvorefter jeg blev præsenteret for nogle ure. Det tog mig ikke ret lang tid at bestemmer mig for hvilket ur det skulle være - et D&G ur med sort læderrem og kæde m/lås. Pænt dyrt - så jeg ville sikre mig at det kunne byttes, at hvis det ikke passede i størrelsen at det så kunne tilpasse hendes håndled. Da jeg fik positive svar på dette. Købte jeg det. - det var den korte version. Selvfølgelig var der mange flere tanker, følelser og overvejelser involveret, men nu skal dette indslag jo heller ikke gå hen og blive en hel roman.

Summa sumarum -

Brug Observation - det er et stærkt værktøj til idegenerering og forståelse af brugeren.  

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:48

Jeg kiggede lige hurtigt.

Indgangsiden er super flot og "ur agtigt".

og derefter er det også pænt.

Har ikke så meget forstand på den slags, er mere teknisk.

Men hvis jeg skal sige noget.

1. Man kan ikke klikke eller copy paste din email adresse i bunden, det er ireterende hvis folk vil kontakte dig.

2. Jeg "købte" en vare og så kom der en alert med varen at varen er føjet til indkøbskurven. Der synes jeg godt der med det samme kunne have stået "gå direkte til kassen nu", men måske kan folk godt selv finde ud af det med først at klikke på indkøbskurven og så gå til kassen.

3. Jeg synes de de bestil/slet alt/+/- knapper er tæske grimme, først troede jeg de var greyet ud, altså ikke i funktion. det var der vist også en anden der skrev noget med.

4. Ikke fordi jeg tror der er noget problem, men husk imens du laver siden at tjek den i forhold til google søgninger, og husk også at tjekke siden med firefox og safari (mac browser). Firefox kan hentes her :http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ og safari også til windows her http://www.apple.com/safari/ . Det er omrking 30 % som bruger firefox eller safari.

Hvis der er nogen som vil give feedback på min side også er de mere end velkommen, er lidt skuffet over at der ikke rigtigt er nogen som har skrevet noget. http://www.basechat.com tråd her : http://www.amino.dk/forums/t/28696.aspx .

Mvh

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:52

Hej.. endnu en gang tak for alt den gode feedback.. jeg knokler for at få lavet brugervenligheden bedre og få det sidste grafik på plads - deriblandt de grimme knapper du omtaler ;-)

Jeg forstår ikke helt hvad du mener angående indkøbskurven??

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:57

Jeg mente at efter at jeg havde trykket køb, så vidste jeg ikke hvor jeg skulle klikke for at gå til kassen og betale.

troede først man skulle trykke på indkøbskurv og så derefter gå til kassen.

Men jeg prøvede lige igen, fandt ud af at man skulle trykke på "bestil" knappen. Der kunne vel også have stået f.eks. "gå til kassen" på denne knap.

Jeg ved ikke hvad der er bedst.

A

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 20:01

Okay nu er jeg med... den ryger med i forslags-kassen ;-)

Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:18

Hej Lyngholm

Jeg synes din side er flot.

Det er dog sjældent folk kommer på en side, fordi den er flot - og vender sjældent tilbage fordi den var så flot at se på.

Det er klart at den skal se præsentabel ud.

Jeg havde i min egen virksomhed på et tidspunkt et rent BTC univers, her brugte jeg et firma, der primært så på effektivitet, bevægelsesmønstre, showstoppere osv. på hjemmesiden.

De hjalp os meget med at få en markant større procentdel gennemførte bestillinger/ordre på de antal besøgende der var - ved at ændre på meget få basale ting.

Hvis du er interesseret, kan du få navnet på dette firma.

Mvh.

Torben

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 22:08

Jeg har tænkt en hel del over hvordan jeg bedre kunne guide kunden igennem varesortimentet for at finde det helt rigtige ur ;-)

Det bedste jeg pt. har kunne komme på lyder noget nær:

Forside på dameure kunne være noget i stil med:

• Ure med stållænke
  • Ure med guldlænke
  • Ure med læderrem

Når kunden så har valgt evt "stållænke" så kommer man til en side med opdeling efter prisgrupper:

• 1-999 kr.
  • 1000-1999 kr
  • 2000-2999 kr
  • 3000-

Alternativt kunne man lade kunden vælge efter mærke D&G, Seiko etc..

Jeg er meget i tvivl om det er en god måd at gøre det på mht brugervenligheden..

Jeg regner med at lave prisopdelingen ligemeget hvad - spørgsmålet er mere hvor den skal være..

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 22:09

Så er knapperne ændret, der er lavet link af email-adressen i bunden og der står nu "gå til kassen" ;-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)