Jeg synes i overser bagsiden af medaljen ved at guide kunden igennem på den måde forhindre man samtidig kunden i at blive spontant inspireret til impulskøb m.v. I udelukkelsesmetoden opnår du måske hurtigere at kunden finder frem til 1 præcist ur - men samtidig ligger du forhindringer i vejen for mersalg til samme kunde da du ikke på anden vis reklamere for andre produkter i butikken. Der er altså kun 1 lille link ude i menuen til at foranledige et mersalg og det er måske ikke helt hensigtsmæssigt. Derudover vil jeg gerne lige kommentere på mikkels "mennesket er visuelt" og konstatere tørt at "google er teksxtbaseret" alle dine billeder her f.eks. (http://www.uretilalt.dk/shop/herreure-32s.html) er ligegyldige i den henseende da ingen af dem er ALT tagget eller på anden vis udgør en søgemaskinemæssige værdi. Derudover så virker links på Citizen og Pulsar ikke og jeg er egentlig ikke imponeret af de billeder eller opsætningen af dem. Derudover så har du jo nogle store og flotte produktbilleder men teksten til dem på kategorisiderne er ikke særlig god, ud over at det næsten er for småt så er det måske lige overkill nok med alle de tal på kategorisiden. Har du overvejet kun at sætte Leveringstid, sparet og pris på? Eller i det mindste at strukturer det lidt bedre/mere overskueligt. |
Hej
Ang. muligheden for impuls/tillægskøb, kan man jo ved valg af et specifikt ur, liste diverse tillægskøb som passer til uret, samt evt. liste ure til det modsatte køn, der passer i stil. Men du har ret, umiddelbart ligger butikken ikke op til tillægskøb