Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Er du den der kan lave en online shop for mig?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg står i den mega triste situation at jeg har købt butik, og den tidligere ejer, valgte ikke at fortælle mig at der skulle stilladsarbejde op foran mig.

Ikke nok med det, har jeg fået deres skurvogn plantet lige ude foran hele min facade.

Jeg har haft åbent i en måned nu, og det skal være der i ca. 4 måneder plus minus. 

Jeg har brugt en helvedes masse penge på annoncer i lokalaviser osv, så jeg har ikke mange penge tilbage.

JEG ER HELT GEMT VÆK. 

Derfor søger jeg en der kan hjælpe mig med at få en webshop op og køre til en billig penge.

I er velkomne til at skrive tilbud osv til mig! Jeg er meget presset!

Jeg har siddet de sidste par dage og lavet en skitse af hvordan jeg godt kunne tænke mig det skal se ud.

Det er en tøjbutik og derfor kunne jeg godt tænke mig at man self kan se str osv derinde.

Og jeg skal selv kan se hvor mange der er tilbage af hver på lager. 

Den vil self ikke vedhæfte det jeg har lavet, men sender det gerne over mail. 

Mvh 

Josephine

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Josephine,


Der er nogle flere informationer vi ville være nødt til at høre, det er måske en del, så jeg har valgt at sætte det op i en punktform:

- Hvor mange produkter har du?
- Hvor mange produkt kategorier ville du sige du har?
- Er det dametøj? Er der noget niche? Dametøj er under hård konkurrence på google.
- Har du lyst til at dedikere en masse timer i starten til at skrive tekster / Købe tekster?
- Du skriver om at det skal være muligt at vise lagerantal; jeg har aldrig lavet en tøj webshop før, men hvordan havde du tænkt dig at opdatere lagerantallene? Igennem dit regnskab? Eller bare direkte på hjemmesiden's administrator-side?


Læg mærke til at "Lave en webshop fordi din butik er dækket til" måske ikke er den hurtigste løsning. Det tager måske en uge til 1 måned for at lave webshoppen. Så tager det cirka 1 uge til 1 måned for at blive indekseret i Google (Nogengange op til 3 måneder). 

Hvis butikken er helt tom lige nu, har du så tænkt på at lave nogle super gode (og måske sjove) tilbud og måske noget modeshow for at tiltrække kunder? Hvis butikken selvfølgelig egner sig til det, størrelsesmæssigt og stilmæssigt :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske er pengende bedere givet ud til store banner på stiladset foran din butik. Det tager tid at lave en god og pæn shop som fungere og sat op SEO korrekt. Det tager rigtigt lang tid  og koster mange penge at få den frem i  google i  toppen på organisk trafik, regner ikke med at du selv er expert i dette.

Hvis du vil frem i Toppen af googles søge reslutater her og nu kan du købe adwords men det koster jo ogsaa penge.

Så hvis det bare er noget for at dække dig ind mens der er arbejde foran din butik tror jeg at reklame på selve stiladsen er bedere , hvis muligt

mvh

anders

Tilmeldt 30. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Nej det er self en webshop jeg vil have fremover og ikke bare midlertidigt pga stilladset.

Uanset hvad så skulle jeg have en webshop før eller senere. 

Men jeg har simpelthen brugt så mange penge på reklamer. 

OG DET HJÆLPER INTET. 

Jeg laver ikke andet end at køre tilbud, og har banner over det hele. 

Det hjælper stadig ikke noget da folk cykler forbi, fordi de ikke har nogen mulighed for at stoppe ude foran mig. Lige så snart det bliver for besværligt, cykler folk bare videre. 

Jeg er vant til at stå i butik og med reklame osv. 

Jeg slår noget hver dag på min facebook og instagram og laver konkurrencer jævnligt.

Det er det eneste der giver noget, lige nu og håber/satser/beder på en webshop kan gøre underværker :-) Vil bare ikke give op, fordi jeg elsker det sted den ligger!

Jeg er self godt klar over at der ikke ville være så meget i starten alligevel. Men IKKE et øje, det var ikke det jeg lige havde set komme og det var heller ikke med i min plan at der kom stillads OG skurvogn foran netop KUN min butik -.- . Det er besværligt at se mig og besværligt at stoppe foran min butik pga forholdene. Derudover har de brugt en masse dage hvor de HELT har spærret af for at kunne spule facaden, og disse dage har INGEN kunne komme ind. Det er super trist at være vidne til. Mine naboer som har været her i nogen år kan også godt mærke at det ikke er godt.

Så min største mulighed lige nu er at få en webshop op og køre hurtigst muligt. OG så må den blive rettet til efterfølgende. Den skal bare være nem og overskuelig. 

Så nej pengene er desværre ikke bedre givet ud til bannere osv. Ville ønske det havde været så nemt og så jeg ikke skulle stresse så meget med at få en webshop op og køre. 

Men tak fordi du siger det. Men det er desværre allerede gjort.. Sad

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine,

Vi kan godt hjælpe dig ...

Vi har et shop koncept der passer med dit behov.

Vil du sende mig en besked med dit nummer, eller sende mig en mail på lars@comasys.dk
Så kan vi få det sat i gang..

Venlig hilsen
Lars Andersen
CoMaSys

Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine, 

Sikke da en omgang du har været igennem. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at få en webshop stablet på benene. 

Hos SEO-service har vi ligt pt. rabat på timeprisen, vi bruger til at beregne prisen på webshop løsningen, så der er noget at hente. Det vil jeg meget gerne fortælle dig mere om, så vi kan tages i betragtning. 

Vil du ikke sende mig dine detaljer på: Dan@seo-service.dk ? 

Mange tak og super dag til dig. 

Mvh

Dan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine 

Puha, sikken en træls start på tilværelsen som butiksejer..

I forhold til webshoppen, som vil jeg gerne hejse et stort flag for vores webshop-løsning :-) Vi udarbejder din nye i verdens mest populære CMS: WordPress / WooCommerce. Her får en du komplet og professionel webshop-løsning, som du selv kan tage kontrollen og ejerskabet over. Vi kan designe og tilpasse den så den passer præcist til dine produkter og målgruppe. 

Smid mig en e-mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så vil jeg fortælle dig hvordan du kan komme hurtigt igang med den nye webshop. I denne forbindelse har jeg en række spørgsmål som jeg ønske at stille dig. 

Du kan læse omkring vores webshop-ydelse her: www.erhvervshjemmesider.dk/wesbhop Endvidere kan du se referencer her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Håber på at høre fra dig. Jeg er på mailen henover weekenden / pinsen. 

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine

Det lyder som en hård start!

Men hvis du alle omstændigheder har planer om en webshop, kan du jo alligevel få noget ud af den tid du har nu, hvor der ikke er så mange kunder.

Der er flere udfordringer i forhold til dine ønsker. Du skriver bl.a. at du ønsker lagerstyring. Det er som sådan ikke noget problem, men når du også har en fysisk butik, skal shopsystemet vel også registre salg fra den fysiske butik. Umiddelbart ikke en mulighed i de helt billige løsninger.

Jeg vil gerne kigge lidt på dine ønsker, så du er meget velkommen til at sende oversigten med dine ønsker på mail - niels@klintwebdesign.dk

Inden du vælger, hvem der skal lave din webshop, vil jeg anbefale at læse artiklen "Udbydere lover gul og grønne skove" på Kommunikationsforum

God Pinse Smile

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine, 

Send gerne en mail til mig på  [designrikke  at gmail ] så vender jeg tilbage med en meget fornuftig pris og flere info.

Mvh

Rikke

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må gerne kontakte mig. Jeg hjælper dig gerne med en god webshop til billig pris.

Kontakt mig på info@spirian.dk

:-)

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)