Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - App i mod tyveri af Iphones

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Min ven og jeg går med tanken om at lave en mobilapp, som skal forhindre mange tyverier af Iphones.

Hver gang at man får stjålet sin telefon, går tyven som det første efter at slukke telefonen, sådan at den ikke kan spores. Derfor tænkte vi på om det ville være muligt, at lave en app som gjorde, at man kun kan slukke telefonen efter at have indtastet en pinkode, eller imens den er i ulåst tilstand?

Nogen der ved hvem man skal have fat på, hvis det overhovedet er muligt?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 14:52

Hej, god ide.
Og selvfoelgelig er det muligt at lave saadan en app. Men nu kender jeg ikke saa meget til ios er selv Android udvikker men mons tro ikke denne traad bliver overrendt med tilbud lige om lidt...
Mvh.
Lurks

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 537
Skrevet kl. 15:13

Man skal aldrig sige aldrig, men så vidt jeg har kunne læse mig til (efter at jeg selv glemte min iPhone i en taxa og hvor den blev slukket efter 30 sekunder) så har apps ikke adgang til funktioner som f.eks. "Power off".

Du kan muligvis løse denne adgangsbegrændsning v.h.a. jailbreak, men så forsvinder de kommercielle muligheder. Yderligere så skal en evt app også kunne umuliggøre funktionen "dfu mode" når telefonen er locked.

Ps. sig endelig til hvis i knækker nødden ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)