Hej, jeg hedder Kasper, og jeg er 19 år gammel. Jeg er i år startet på motorsporten Rallycross. Jeg søger derfor sponsorer, der vil bidrage med et mindre sponsorat. Som sponsor opnår du/i: - at blive en del af dansk elitemotorsport, og du får en billig og effektiv kontakt til din målgruppe og en stærk profilering, både på det lokale, nationale og internationale plan, da der både køres afdelinger rundt omkring i hele Danmark og Tyskland. Jeg bestræber mig på at køre hele mesterskabet 2008. - der vil være mulighed for events, hvor jeg som kører kan tilbyde ture i en ægte racerbil. - det vil være muligt at låne bilen til udstilling; f.eks. til messer hvis det ikke falder sammen med løb. Ved sådanne arrangementer stiller jeg naturligvis gerne selv op. - der sendes nyhedsbreve ud efter hvert arrangement og efter hver løbsweekend. - jeg bestræber mig på, at bilen skal deltage i så mange arrangementer som muligt, når den ikke er ude at køre.
Firmaets sponsorat vil optræde på: Bilen: skærme, døre, kølerhjelm, bagklap, tag. Tøj: Køredragt, hjelm, T-shirts, caps, jakker, samt reklame på min hjemmeside, hvor jeg ugentligt opdaterer nyheder, samt resultater fra mine løb. Skulle dette have fanget jeres interesse, eller hvis i har yderligere spørgsmål angående mig, bilen eller sporten generelt, står jeg naturligvis til rådighed, og kan kontaktes på følgende måder: Mobil: 60241536 E-mail: kasper.kristensen@bestseller.com Med venlig hilsen Kasper Kristensen |
Sponsor til rallycross søges. . .
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)