Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wall stickers, Væg decals ..Skal jeg tænke mig om ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at starte webshop, hvor der vil blive solgt wall stickers.

Jeg har set  forskel på wall stickers.

amazon bliver f.esk en wall sticker solgt til 50kr...og den samme sticker i Danmark og indenfor EU bliver solgt for 300kr.


Nogen der kender dette marked mv ?



Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skulle mene jeg kender markedet nogenlunde. Hvis du har nogen spørgsmål skal du bare fyre løs :)

Det er svært at svare på uden at kende den enkelte wallsticker, men vi 1) laver alle designs selv eller 2) giver procenter for at bruge andres design (som f.eks. disney). Så en forklaring kan være:

1. De bruger dårlige materialer

2. De betaler ikke procenter for at "låne" designet 

3. De har en lavere momssats derfra hvor de sælger

4. Lavere driftsomkostninger end vi har (lønninger, forsikringer, husleje osv.)

5. Producere eller køber hjem i bulk, og er tvunget til at sætte prisen ned pga. holdbarhed på limen. Det kan også være en retur, som de sælger til lavere pris?

Det er vigtigt med wallstickers, at du selv producere dem, og optimalt set efter kunden har bestilt, så limen ikke bliver for gammel. Er limen først blevet gammel, så vil dine kunder ikke kunne få motivet af opbakningspapiret, og så bliver de stik tosset. Og tro mig, selvom det blot er en wallsticker til 100 kroner, så er det ikke altid nok at give pengene tilbage med et smil :D. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vist noget med de billige Wall decal på Amazon bliver sendt fra Kina.

Jeg havde ikke tænkt mig trykke med selv, men købe dem..

Men hvor længe holder limen aktiv?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Adnan Importør:

Der er vist noget med de billige Wall decal på Amazon bliver sendt fra Kina.

Jeg havde ikke tænkt mig trykke med selv, men købe dem..

Men hvor længe holder limen aktiv?

Det kommer an på hvor god kvalitet materialerne er i. Mit bud er at du kan holde dem på lager i 3 til 12 måneder, afhængig af hvordan du opbevarer dem også. Vi holder ingen wallstickers på lager der er mere end 6 måneder gamle. Så forærer vi dem væk, eller giver væk i konkurrencer - bare for at være på den sikre side, så vi ikke sælger en defekt wallsticker.  

Hvis du er seriøs omkring det, så kan vi muligvis finde plads i vores produktion, så du kan dropshippe. Alternativt kan du have populære wallstickers på lager, og mindre populære wallstickers kan du få produceret hos os on-demand efter kunden har bestilt. Skriv en PB hvis det er :) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)