Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopivarer

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kia.R:

Hej

Men er der nogen der ved, om det er muligt at finde en forhandler i kina, der har licens til disney - og hvis de har licens. Må man SÅ videresælge? Eller skal man selv have licensen fra Disney?

Mvh Kia

Det er ikke muligt rent ud sagt. Du vil ikke kunne stole på, at de har licens og du vil hænge på det, så du skal selv checke da der kun er DIG til at hænge på kravet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

vil tro det er fibotex i kolding du skal have fat i hvis du vil sælge disney....

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har lige kigget på deres hjemmeside. Det ser ikke ud til at de forhandler Disney

mvh Kia

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svar. Det er fordi, jeg har fået nogle varerprøver og i pakken er der vedlagt et meget fancy licenscertifikat (på kinisisk) fra Disney. Men jeg synes det er svært at vide om det er ægte.

mvh Kia

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det næppe men frem for at køre den her, så findes Disney jo i DK og du kan jo sende dem en kopi og høre dem. Siger de god for det, så er alt fint, men det skal du IKKE forvente. Der er INGEN på Amino som kan godkende dit fancy certifikat

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

fipotex i kolding... de er 100% dem der har med disney at gøre.... mener endda de har det i hele europa...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kia.R:

Men er der nogen der ved, om det er muligt at finde en forhandler i kina, der har licens til disney - og hvis de har licens. Må man SÅ videresælge? Eller skal man selv have licensen fra Disney?

Svaret er nej, for det vil være illegal parallelimport. Du må kun importerer mærkevarer indenfor EUs grænser, når det gælder sådanne brands, dvs glem alt om Kina eller USA. Og vil du importerer fra Kina, skal du enten have tilladelse fra Disney eller firmaet som ejer licenserne, til at importerer varerne, og sådanne tilladelser, er nærmest umulige at få...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)