Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dao365, langsom levering?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, jeg har ikke det helt store statistiske grundlag at gøre godt med her, men jeg prøvede Dao365 for første gang i sidste uge, som et alternativ til brevpost på de aller mindste sendinger. Jeg havde relativt store forventninger, siden Dao365 lover at 99% af alle pakker bliver leveret dagen efter, men jeg må indrømme at jeg blev lidt skuffet. Jeg sendte ca. 20 pakker med dem mandag og tirsdag i sidste uge. Ikke en eneste blev leveret dagen efter. De første blev leveret fredag (altså efter 4 dage), og 8 af pakkerne har stadigvæk status "Hentet af vognmand", nu 5-6 dage senere.

Hvad er andres erfaringer med Dao365? Jeg mistænker at det er en service som fungerer fint hvis man sender fra en adresse i en større by, til en modtager i en større by, men holder man selv, eller modtager til i lidt landlige omgivelser, så er det i praksis ikke noget der fungerer særlig godt. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun prøvet DAO en gang men der fungerede det upåklageligt, pakken lå foran min dør dagen efter kl. 6 morgen. Og jeg bor nok i lidt landlige omgivelser.

Det tyder på der måske er sket noget mht den vognmand der har hentet dine breve, prøv at ryk for brevene, måske det hjælper(?)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)